.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , , , » Wajah Penyanyi Popular Tanpa Make-up - Artis Luar Negara

Wajah Penyanyi Popular Tanpa Make-up - Artis Luar Negara

Di gosipkan oleh Unknown on Friday 8 February 2013 | 01:46

Penyanyi popular sentiasa meletakkan wajah mereka yang terbaik ke hadapan dengan sedikit  alat solek yang kelihatan ala roll rock 'n' atau dengan bantuan artis solek yang profesional. Pernah juga kitya tertanya-tanya apakah mereka kelihatan menarik tanpa alat-alat make-up ? Di bawah OGA (Oh Gosip Artis) memaparkan artis luar negara tanpa alat Make-Up untuk tontonan anda semua.. Zasss...

Taylor Swift
Taylor Swift
Taylor Swift yang boleh disenaraikan di kalangan pemuzik dan artis paling popular di luar sana, berumur 23 tahun namun masih menggunakan artis solek yang mahir. Walaupun tanpa bulu mata palsu yang biasa, bayangan mata berat dan bibir lembayung. Namun bagi OGA (Oh Gosip Artis) Swift kelihatan menarik sekali walaupun tidak bersolek.


Faith Hill
Faith Hill
Faith Hill yang kini berusia 44-tahun yang pupular dengan Mizikal Lama. Tetapi pemenang Grammy ini seolah-olah tidak dapat kita kenali. Sudah pastinya, setiap bintang memerlukan sedikit rangsangan alat solek agar kelihatan tampak anggun dan menarik.

Beyonce
Beyonce
Walaupun tidak kelihatan dengan alat Make-up, Beyonce 31 tahun kelihatan amat menakjubkan. Penyanyi ini kelihatan tampak hebat dan menarik. OGA mengagumi artis ini yang kelihatan menarik walaupun tanpa alat Make-Up.. 

Marilyn Manson
Marilyn Manson
Salah seorang superstar Undead muzik, Marilyn Manson yang  berusia 44-tahun jarang sekali kita melihat beliau tanpa lat Make-Up, namun beliau kelihatan pucat, gincu gelap dan pelapik mata hitam. Apa pun You are Super Star.. hehehe..

Lady Gaga
Lady Gaga
Jarang sekali kita melihat wajah sebenar Lady Gaga. Beliau akan menyambut hari kelahiranya ke 26 tak lama lagi. Namun OGA lihat Lady Gaga ni seolah-olah muka Madonna pulakkan. Apapun walaupun tidak kelihatan alat Make-Up Lady Gaga tampak menarik juga kan.

Gene Simmons
Gene Simmons Kiss
Salah seorang lelaki dalam industri musik, Gene Simmons Kiss band yang dicalonkan di Grammy juga dicop sebagai "Demon" atau HANTU. Walaupun dengan rambut beliau yang tidak kemas dan mengerikan namun dengan sedikit sentuhan solek yang kelihatan ceria tampak di wajahnya, dia merupakan sinar pemuzik Rock n Roll.. Cayalah..

Alice Cooper
Alice Cooper

Kejutan perintis rock Alice Cooper kelihatan tidak meletakkan celak yang dalam beberapa dekad. Berumur 65 tahun. Wow.. kelihatan masih PAPA ROCK N ROLL TULEN selain Ramli Sarip Papa Rock Tanahair kita.. OGA respect Alice Cooper.. dan suaranya yang memukau itu.You are amazing man..Alice Cooper.







1 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger