.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Alif Aziz patah hati dengan Adira?

Di gosipkan oleh Unknown on Wednesday 17 April 2013 | 21:07

Nampaknya Aliff Aziz tidak boleh lari dari kisah percintaan beliau sebagai highlight dalam kerjaya sebagai selebriti di Malaysia.

Ramai sedia maklum sebelum ini yang Aliff Aziz ada mengeluarkan kenyataan yang beliau memang berkawan rapat bersama Adira tetapi menolak sebarang dakwaan yang mereka bercinta.

Tetapi peminat boleh melihat usaha Aliff Aziz untuk mendampingi Adira termasuklah menghadiahkan sepasang cincin sepadan untuk di’pakai bersama tidak lama dahulu.

Perkembangan terbaru hubungan mereka ini nampaknya tidak berapa cantik selepas Aliff Aziz mengeluarkan beberapa kenyataan seakan berputus asa dengan hubungan beliau bersama Adira.

“I’ve given my best for us, but seems like my best isn’t good enuf (enough). Back to square one. Thank u for everything a***a,” itu tulisan terbaru Aliff Aziz di Twitter beliau.

Perkataan a***a di ayat tersebut & beberapa ayat selepas itu di’katakan di’tujukan kepada Adira kerana persamaan bilangan huruf dan juga permulaan & pengakhiran perkataan tersebut.







0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger