.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , , , , , » Tuduhan Ini Mencalar Reputasi Baik Saya – Rita Rudaini

Tuduhan Ini Mencalar Reputasi Baik Saya – Rita Rudaini

Di gosipkan oleh Unknown on Thursday 21 March 2013 | 22:42

Susulan daripada kenyataan yang dikeluarkan oleh bapa kepada pemain bola sepak negeri Johor Darul Takzim, Aidil Zafuan semalam yang menyatakan dia kecewa kerana menantunya, Rita Rudaini gagal menghantar wakil dalam jawatankuasa pendamai bagi proses permohonan cerai pasangan itu di Mahkamah Syariah Seremban, Selasa lalu, hari ini Rita telah tampil untuk menjelaskan segala-galanya.

Menurut Rita, dia tidak tahu kenapa pihak Aidil tidak mengetahui bahawa kes perbicaraan mereka sudah ditunda ke tarikh lain dan bertegas pihaknya bakal menghantar wakil untuk kes pendamaian tersebut.

 Jangan hendak burukkan nama saya sebab selama ini saya tidak pernah tidak hadir mana-mana perbicaraan, tuduhan ini mencalar reputasi baik saya.
 Saya tidak tahu kenapa pihak Aidil tidak tahu perbicaraan ini telah ditangguhkan ke 3 April 2013 – ujar Rita melalui akhbar Kosmo hari ini.
Dalam laporan yang sama, Rita turut menyatakan yang dia tidak harus dipersalahkan dalam hal ini kerana peguamnya telah menghantar surat kepada peguam suaminya dan mahkamah terlebih awal memberitahu dia tidak dapat hadir kerana berada di luar daerah.

Rita Rudaini dan Aidil Zafuan
Rita Rudaini dan Aidil Zafuan

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger