.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Datuk Aznil, Rozita Che Wan Sertai Masterchef Selebriti 2? - Gosip Artis

Di gosipkan oleh Unknown on Saturday 16 February 2013 | 07:02

Nampaknya, aktor Zain Saidin dengan kekasihnya, Rozita Che Wan sudah tidak lagi bersembunyi dan sering saja menjawab segala persoalan mengenai hubungan cinta mereka.

Dalam pada Murai Batu membaca pengakuan Zain terhadap Rozita, Murai Batu terkejut apabila adik kepada Shasha Saidin ini telah mengumumkan kepada pihak MStar Online bahawa dia bakal menyertai program Masterchef Selebriti Malaysia musim kedua walaupun belum ada sidang media dibuat mengenai hal tersebut.

Murai Batu bukannya apa, sebenarnya Murai Batu tidak menyangka Zain juga pandai masak orangnya. Terlintas juga di fikiran Murai Batu, adakah ini sebabnya Rozita terima Zain sebagai bakal suaminya? Mungkin jua Rozita suka suami yang suka ke dapur.

aznil dan rozita che wan
Aznil dan Rozita  Che Wan
Namun, Murai Batu juga tertanya-tanya, selain dari Zain, siapa lagi selebriti yang bakal menyertai program masak popular ini. Ada ramai bintang popular ke?

Huh, dalam Murai Batu korek punya korek mencari jawapan mengenai peserta program itu, Murai Batu dapat tahu, pengacara popular yang baru saja dianugerahkan pangkat Datuk iaitu Aznil Hj Nawawi bakal menyertai tersebut . Wow, best tu!

Wah, adakah Aznil bakal menjadi penyeri sepertimana Azwan pada musim yang pertama?

Lagi kelas, Murai Batu dapat tahu, Zain bukan saja keseorangan menyertai program tersebut. Dengarnya, Rozita Che Wan juga akan bersamanya menjadi peserta. Wah, romantisnya...Mungkin mereka boleh sama-sama mencari menu baru untuk wedding mereka nanti.

Apa sekalipun, Murai Batu turut mendapat tahu, isteri kepada Khairul Fahmi Che Mat iaitu Leuniey Natasha turut sama mendapat tawaran menyertai program tersebut. Bagaimanapun, Leuniey telah menolaknya kerana ada komitmen perniagaan yang tidak dapat dielakkan.

Yang penting, ada banyak lagi nama A List yang disebut-sebut bakal menjadi peserta Masterchef Selebriti Musim Kedua.

Tapikan, mesti menarik kalau Johan atau Zizan masuk program ini. Mesti lagi kelas rating program berkenaan. Murai Batu teringin juga nak lihat Awal, Scha Al Yahya, Hafiz Suip, Shuib Sepahtu atau Neelofa masuk program ini. Mesti meletup gitu.

Sumber: Murai.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger