.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Khairul Fahmi Cucuk Muka?

Di gosipkan oleh Unknown on Wednesday 27 March 2013 | 01:48

 Menerusi akhbar Pancaindera keluaran semalam, penjaga gawang negara, Khairul Fahmi Che Mat atau Apex telah dituduh mencucuk muka supaya nampak lebih berseri agar bersesuaian dengan isterinya, Leuniey Natasha yang pakar dalam bidang kecantikan.

Bagaimanapun, Apex yang terlibat dengan program Jom Ceria sempena kempen IM4U pagi semalam di Putrajaya bersama Perdana Menteri Malaysia hanya mampu tersenyum lebar mendengar gosip berkenaan.

"Sebagai atlet saya bukan saja perlu menjaga kesihatan. Malah, saya juga perlu menjaga penampilan memandangkan saya juga adalah duta untuk beberapa produk.
"Saya tidak tahu bagaimana cerita sebegini boleh wujud. Namun, saya anggap ia sama seperti gosip yang telah dilemparkan terhadap saya seperti sebelum saya berkahwin lagi. Saya tidak marah tetapi saya ingin tegaskan di sini bahawa saya tidak pula ke arah untuk cucuk muka.
"Setahu saya, semua sedia maklum, saya dan Leuniey berkahwin kerana faktor saling memahami bukannya faktor paras rupa. Jadi, gosip ini tidak berasas langsung," katanya kepada murai.com.my.
Khairul Fahmi
Khairul Fahmi cucuk muka?

Menjelaskan mengenai dirinya yang kelihatan lebih menjaga ketrampilan selepas berkahwin, Apex memberitahu dia tidak pernah berubah dan masih menjalani kehidupan seperti biasa.

"Hidup saya tidak berubah. Yang berubah hanyalah saya sudah berkahwin. Kalau nak kata saya ubah penampilan kerana Leuniey, saya rasa dari dulu lagi saya sudah berpakaian seperti ini.
"Mungkin orang nampak saya semakin berseri atau wajah lebih bersih di sebabkan saya sudah bahagia bersama Leuniey yang betul-betul memahami saya sebagai seorang atlet negara.
"Bercakap mengenai wajah saya, saya rasa selesa sekarang ini dengan menjadi duta produk Brand's. Saya rasa ia adalah kesan daripada penggunaan produk Brand's," jelasnya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger