.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , , , , , , , » Almy Nadia tidak mahu komen tentang pertunangan Fizz - Gosip Panas Artis

Almy Nadia tidak mahu komen tentang pertunangan Fizz - Gosip Panas Artis

Di gosipkan oleh Unknown on Wednesday 13 February 2013 | 22:06


Beberapa hari yang lalu kecoh dalam blog tentang penyebaran gambar pertunangan Fizz Fairuz. Namun yang menjadi pokok persoalan adalah perempuan yang bertunang dengan Fizz Fairuz bukanlah Almy Nadia sebaliknya wanita lain. Hati wanita mana yang tak hancur kalau kekasih hati yang sudah lama bercinta tup-tup bertunang dengan orang lain. OGA harap Almy tabah menghadapi semua ini.
"Saya tahu dia sudah bertunang, tetapi saya tidak mahu memberi sebarang komen mengenai perkara tersebut (majlis pertunangan Fizz Fairuz).
“Selepas dia buka mulut, barulah saya akan buka mulut. Namun buat masa sekarang, saya mohon maaf banyak-banyak kerana tidak mahu mengulas mengenai perkara ini.” Begitulah kenyataan yang diberikan aktres, Almy Nadia berhubung majlis pertunangan bekas kekasihnya.
Hujung minggu lalu, berita pertunangan pemenang Pelakon TV Lelaki Popular Anugerah Bintang Popular 2011 (ABP 2011), Fizz Fairuz mengejutkan banyak pihak.

almy nadia
Almy Nadia
Bukan hanya kerana bertunang senyap-senyap, tapi wanita yang menjadi pilihan Fizz bukanlah aktres, Almy Nadia. Sebaliknya, seorang gadis berasal dari Pahang bernama, Azlyn Massiela Mohd Nazar.

Pertunangan Fizz itu dilihat sesuatu yang cukup mengejutkan apabila pelakon yang terkenal dengan watak Aidil dalam drama rantaian Nur Kasih itu sebelum ini pernah mengeluarkan kenyataan untuk melamar Almy selepas memenangi trofi ABP2011.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger