.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , , , , , , , » Pelakon Zalif sanggup berbogel kerana filem? Gosip Artis

Pelakon Zalif sanggup berbogel kerana filem? Gosip Artis

Di gosipkan oleh Unknown on Wednesday 20 February 2013 | 16:27


Jika sebelum ini pelakon merangkap vokalis kumpulan Handy Black, Zul Suphian pernah tampil berani berbogel menerusi produk lakonannya seperti filem Mantra dan Keramat, kali ini giliran pelakon yang sedang meningkat naik, Zalif Sidek untuk mencuba formula yang sama. Memang OGA reapect la! Tak semua pelakon berani nak buat macam tu tau! Namun tindakannya ni mungkin akan menerima kritikan yang tidak menyenangkan dari sesuatu pihak. Apa-apa pun, dah Zalif sanggup hadapi semua ni so, OGA no komen la pasal ni.

Cuma, perihal yang dilakukan Zalif atau nama sebenarnya Mohd Zalif Naquiyudin Wan Abu Bakar Sidek, 27, kali ini tidak seberani Zul kerana katanya, babak dalam filem Pada Suatu Cinta Dahulu yang akan memasuki pawagam pada 21 Februari itu hanyalah separuh bogel saja.

Zalif yang memegang watak sebagai Rudy merupakan seorang pelajar sekolah menengah yang melalui fasa-fasa meningkat remaja dan terlibat dalam aktiviti pergaduhan di sekolah. Salah satu babak pergaduhan menuntut Zalif dibogelkan oleh sekumpulan samseng sekolahnya kemudiannya diikat di tiang bendera selepas dibogelkan dan hanya bertutup sehelai kain bercorak 'smiley' bahagian bawah perutnya.

zalif dengan aksi separuh bogel
Zalif dengan aksi separuh bogel dalam
 filem Pada Suatu Cinta Dahulu 
Menurut Zalif dia sudah bersedia untuk dikritik atas tindakan ini namun pengalaman ini merupakan yang pertama dan terakhir buat dirinya. Selepas ini dia tidak akan mengulangi babak tidak berpakaian lagi.

Tambah Zalif lagi, dia terima tawaran untuk beraksi separuh bogel kerana mahu mencuba sesuatu yang berbeza daripada yang pernah dia lakukan sebelum ini. Zalif juga berkata, dia tak kisah kalau dikritik kerana dia tidak berbogel sepenuhnya  sehingga menampakkan anggota badan yang tak sepatutnya.






0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger