.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Syakirin Hussnal dibela datuk? Gosip Selebriti Terkini

Di gosipkan oleh Unknown on Saturday 16 February 2013 | 06:54


OGA (Oh Gosip Artis) terkejut bila ada orang kata penyampai berita buletin Awani iaitu si cantik bernama Syakirin Hussnal dikatakan dibela oleh datuk. Betul ke? Ish! tak baik tuduh-tuduh kalau tak ada bukti. Nanti tak pasal-pasal dapat dosa free.

Penyampai berita Buletin Awani, Syakirin Hussnal, 24, yang juga personaliti baru Astro didikan Datuk Aznil Hj Nawawi tergamam tatkala disoal mengenai kereta Porsche yang dipandunya ke majlis penghargaan media bersama wajah personaliti baru Astro di Hotel Hilton, KL Sentral, petang semalam.
syakirin hussnal
Syakirin Hussnal
Bagaimanapun, anak sulung daripada lima beradik ini mengakui kereta itu bukan miliknya tetapi milik kenalan lelaki yang masih lagi dirahsiakan identitinya.

"Ya, saya memang memandu kereta itu. Dia milik seseorang yang saya kenali. Dia seorang lelaki. Nombor Plat kereta tersebut dari Kelantan tapi saya rasa masih belum sedia untuk menjelaskan siapakah dia orangnya.
"Saya masih lagi single. Saya belum berkahwin atau pun bertunang. Terus-terang, saya tidak dibela golongan VIP atau pun Datuk. Sebaliknya, saya masih lagi dibawah jagaan mak dan ayah saya.
"Nanti dululah. Saya belum bersedia untuk ulas lebih tentang hal ini. Apabila masa sesuai tiba, saya akan jelaskan nanti," katanya.
Berkongsi cerita mengenai karier sebagai penyampai berita, Syakirin gembira baru saja dilantik sebagai jurucakap Youth Project dari NGO.

"Alhamdulillah, saya baru saja dilantik sebagai jurucakap untuk projek bernama Change Engineered. Saya dilantik sejak Januari 2013.
"Setakat ini saya masih belum buat apa-apa lagi untuk projek ini. Perbincangan baru saja dimulakan tetapi saya baru saja sah dilantik," jelasnya.
Sebaik saja tamat program On-Air, Syakirin pernah berpasangan dengan Aril Pilus sebagai pengacara untuk program K-Popnya Raya. Sebelum sertai program On Air, Syakirin telah menyambung pelajar di Korea Selatan selama empat tahun.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger