.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , , , , , , » Waktu lapang Ekin dan Mawi - Gosip Artis Terbaru

Waktu lapang Ekin dan Mawi - Gosip Artis Terbaru

Di gosipkan oleh Unknown on Monday 25 February 2013 | 23:05


Dah lama rasanya OGA tidak mendengar cerita tentang Mawi ni kan. Penyanyi ni dulu, orang berebut-rebut nak ambil macam goreng pisang panas. Namun, sejak berkahwin, nampaknya populariti Mawi jatuh dengan mendadak dan jarang sekali boleh lihat Mawi kat TV mahupun diradio.

Setiap orang mempunyai hobi dan kegemaran masing-masing. Begitu juga dengan pasangan romantis Mawi dan Ekin yang suka menyediakan BBQj ika berkesempatan meluangkan masa bersama.

Lebih menarik lagi, pasangan ini tidak memerlukan tempat yang jauh untuk melakukan aktiviti kegemaran mereka itu, kerana Mawi dan Ekin lebih selesa jika ia dilakukan di rumah sahaja. Sementelah pula, kediaman mereka yang terletak di Kelab Golf, Bandar Baru Bangi dikelilingi kehijauan alam semulajadi sudah cukup untuk memberikan 'mood' segar, ketenangan dan kedamaian.

mawi dan ekin
Mawi bahagia dengan kehidupan sekarang
Bagaimanapun, Mawi dan Ekin tidak berdua ketika BBQ kerana puteri kesayangan, Cahaya Malaika turut menemani. Keletah dan kerenah Cahaya yang sama-sama 'sibuk' ketika menyediakan persiapan serta kelengkapan barbeque, menceriakan lagi suasana.

Seronok OGA tengok keluarga bahagia Mawi ni. Dah la anak Mawi ni comel macam Ekin. Geram la pulak OGA nak cubit pipi!hehehe

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger