.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , , , , » Natasha Hudson Enggan Membazir Sambut Kelahiran Anak

Natasha Hudson Enggan Membazir Sambut Kelahiran Anak

Di gosipkan oleh Normizan Nordin on Friday, 22 March 2013 | 14:57

Makin berseri jer OGA tengok muka pelakon Natasha Hudson ni. Biasalah kan kalau seri muka ibu hamil ni memang macam tu nak-nak Natasha sekarang ni dah bertudung so, seri muka tu lagi la naik. Tak gitu? So, alang-alang Natasha akan  bersalin tak lama lagi, mestilah kena buat persiapan untuk kelengkapan bayi. Namun, menurut pelakon Natasha Hudson belum membuat sebarang persiapan untuk menyambut kelahiran anaknya bersama suami, Carleed Khaza penghujung April ini.

Natasha atau nama sebenarnya Natasha Liana Hudson 31, berkata, dia tidak mahu membazir kerana berdasarkan pengalaman lalu banyak barangan bayi yang dibeli tidak dapat digunakan disebabkan keadaan bayi yang cepat membesar. Betul juga kata Natasha ni, sebab membazir ni kan adalah amalan syaitan. Menurut Natasha Hudson:

"Bukan tidak mahu buat persiapan tetapi menerusi pengalaman berlaku pembaziran terhadap barang-barang keperluan bayi yang saya beli.
"Jadi sebab itu saya tidak buat sebarang persiapan dan hanya menggunakan kembali barang-barang lama yang masih elok," katanya kepada mStar Online.
Dalam pada itu, Natasha berkata, dia sengaja tidak mahu mengetahui jantina anak yang sedang dikandungkannya kerana mahu ia menjadi kejutan kepada mereka suami isteri.

Natasha Hudson mengandung
Natasha Hudson mengandung
Kata Natasha, dia dan suami tidak kisah tentang jantina anak yang bakal dilahirkan kerana paling penting bayi itu berada dalam keadaan sihat.

"Doktor ingin memberitahu jantina anak tetapi kami memilih untuk tidak mengetahuinya kerana biarlah ia menjadi kejutan buat kami suami isteri nanti," jelasnya.
Sementara itu, Natasha berkata, dia dan Carleed telah pun memilih beberapa nama untuk bayi itu namun hanya akan menamakan anak mereka selepas tujuh hari kelahirannya.

Natasha dan Carleed atau nama sebenarnya Khalid Kamal, 33, berkahwin pada April tahun lalu di Masjid Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur.

Hasil perkahwinan terdahulu, Natasha mempunyai seorang anak perempuan, Nessa Helena yang kini berusia lima tahun.

Dalam perkembangan lain, Natasha yang bakal muncul dengan filem Langgar di samping Adi Putra, Namron dan Hans Isaac memberitahu dia akan kembali aktif dalam lakonan selepas habis tempoh berpantang.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger