.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Gosip Artis Terbaru - Demi keselamatan Eina Azman enggan ulas

Di gosipkan oleh Normizan Nordin on Tuesday, 19 March 2013 | 16:31

 Ni ada story pulak OGA nak cerita kat korang semua. Gosip artis ni memang PANAS, TERKINI dan SENSASI! Dengar-dengar pelakon remaja, Eina Azman tak dibenarkan berada di kawasan tertentu atas sebab keselamatan. Betul ke Eina Azman? Kalau macam ni,  dah memang kes bahaya juga la kan. Lagipun, Eina Azman dah buat laporan polis tentang seorang datuk yang cuba nak memperkosakan dia. Baguslah macam tu Eina. OGA harap lepas ni awak akan lebih berhati-hati  sebab awak tu masih muda lagi.

Malah menurut Eina, buat masa sekarang dia dinasihatkan untuk selalu berada di samping ahli keluarganya.

"Maaf saya tidak boleh bertemu media buat masa ini. Saya juga dinasihatkan untuk tidak keluar bersendirian," katanya.
Pelakon Eina Azman
Pelakon Eina Azman
Diminta mengulas kejadian hampir diperkosa seseorang bergelar Datuk baru-baru ini, menurut Eina, memandangkan ia sudah dilaporkan kepada pihak polis pihaknya tidak lagi dapat membuat apa-apa kenyataan.

"Maaf saya tidak boleh komen apa-apa mengenai hal itu.
"Saya tidak mahu mengganggu siasatan polis, sama ada atas tuduhan apa laporan tersebut dibuat juga saya tidak boleh kongsi," kata pelakon yang nama sebenarnya Ainur Syakina Azman.
Beberapa hari lalu sebuah akhbar melaporkan yang Eina hampir diperkosa oleh seseorang bergelar Datuk sewaktu urusan pembelian kereta di sebuah hotel pada 8 Februari lalu, sekitar pukul 11 malam.

Pelakon drama Mimpi Cinderella itu turut memberitahu yang Datuk tersebut mahu membelanya selama tiga tahun dan memberikan apa saja, selain melakukan gangguan seksual ke atasnya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger