.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Aidil Zafuan nafi kahwin Zarema - Gosip Selebriti

Di gosipkan oleh Unknown on Thursday 21 February 2013 | 20:44


Hari ini, melalui Berita Harian pemain bola sepak pasukan Johor Darul Takzim itu telah tampil menafikan tuduhan tidak berasas yang dilemparkan isterinya baru baru ini.  Menurut Aidil Zafuan dia memang mengenali Zarema tetapi hanya sebagai kawan dan tak lebih daripada itu. Betul ke Aidil? Kalau tiada angin takkan pokok bergoyang. Tak gitu?

Apa-apa pun kalau Aidil dah betul-betul tak boleh nak bersama dengan Rita lagi, buat la dengan cara baik. OGA rasa kes mereka ni dah lama berlarutan kan? Sampai bila nak gantung Rita tidak bertali? Kesian la juga kat anak-anak yang jadi mangsa.

aidil zafuan
Aidil Zafuan
“Saya mengaku saya mengenali Zarema. Tetapi bagaimana boleh timbul cerita konon’nya kami akan berkahwin tidak lama lagi? Memang kami ada berkawan tetapi tidaklah sampai ke tahap kenal hati budi”
“Saya baik dengan Zarema disebabkan saya berkawan dengan abang dia. Saya mengaku pernah bertandang ke rumah keluarganya, tetapi tidaklah selalu seperti yang didakwa,” tambah Aidil Zafuan.
Aidil Zafuan juga pelik kenapa isterinya itu tidak bertanya sendiri kepada dirinya tentang hal ini & menganggap Rita Rudaini sengaja menimbulkan isu menjelang sebutan kes cerai di mahkamah Isnin ini.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger