.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Yuna sudah tahu hubungan Nelydia dan Qi - Gosip Panas Artis

Di gosipkan oleh Unknown on Thursday 21 February 2013 | 00:45

Ingat tak dua hari lepas OGA(Oh Gosip Artis) ada memasukkan artikel tentang hubungan pelakon popular drama Setia Hujung Nyawa, Nelydia Senrose yang berkawan rapat dengan Qi.  Apa yang OGA nak kongsikan kat sini berita panas apabila bekasnya kekasih Qi iaitu penyanyi Yuna sudah lama tahu tentang hubungan. Kalau tak percaya tengok kat twitter Yuna kat bawah ni.


nelydia dan qi
Hubungan Nelydia dan Qi semakin intim
Adakah punca Yuna dan Qi berpisah disebabkan Nelydia? Ermm...OGA no komen. Hanya Yuna dan Qi sahaja tahu puncanya. Apa-apa pun OGA doakan Yuna, Nelydia dan Qi berjaya dalam bidang masing-masing.

Susulan laporan pengacara dan pelakon, Qi Razali yang mengakui dalam proses mengenali Nelydia Senrose dengan lebih dekat, pelakon drama bersiri 'Setia Hujung Nyawa' ini turut tidak menafikan hal tersebut.

"Saya selesa berkawan dengan Qi. Kami sudah lama kenal dan rapat ketika penggambaran drama, tahun lalu.
 “Qi suka bercakap mengenai masa depannya, sikap itu membuatkan saya lebih senang untuk berbincang bersamanya. Namun, hubungan kami jangan disalah tafsir kerana kami hanya berkawan.
 “Tetapi jika ditakdirkan jodoh saya dengannya, saya tidak boleh menolak perkara itu,” ujar Nelydia yang dipetik daripada Sinar Harian Online.
 Dalam perkembangan berkaitan, Yuna menerusi status di akaun Twitternya yang bertarikh 4 Februari lepas seakan-akan mengiyakan hubungan bekas kekasihnya itu.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger