.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Almy Nadia akan berbaik semula dengan Fizz - gosip Artis Terkini

Di gosipkan oleh Unknown on Wednesday 20 February 2013 | 15:34


Baru tadi OGA ada memasukkan artikel tentang Fizz Fairuz yang baru sahaja putus tunang kerana tunangnya itu adalah isteri orang. Kes putus tunang Fizz Fairuz ini telah menjadi bualan dalam blog-blog hiburan terkenal. Namun semestinya wartawan ingin mendapat komen daripada Almy Nadia tentang perkara ini
Namun begitu, pelakon Almy Nadia, 27, enggan mengulas sama ada dia akan berbaik semula dengan Fizz Fairuz, 34, atau sebaliknya.

Dia yang terkena tempias Fizz Fairuz putus tunang itu berharap, tidak terus diaju soalan berkaitan hati dan perasaan buat masa ini.

Yelah, kita pun kena faham juga perasaan Almy nadia sekarang ni. Siapa yang tidak terkesankan kalau kekasih hati yang dah lama bercinta tup-tup bertunang dengan orang lain. Kalau OGA sendiri pun memang sedih dan kecewa. Kita tengok nanti adakah Almy Nadia sanggup terima Fizz balik dengan apa yang berlaku atau melupakan Fizz dan teruskan hidup baru? Walaupun, Fizz ada beritahu sebuah akhbar bahawa dia terkena buatan orang.

 Apa-apa pun OGA doakan semoga Almy mencari penyelesaian yang terbaik dalam kes ni.
almy nadia
Almy Nadia enggan ambil tahu 
Bekas kekasihnya, Fizz hari ini, tampil memberitahu dia sudahpun memutuskan pertunangan dengan wanita berusia 26 tahun yang berasal dari Kuantan, Pahang selepas seminggu bertunang.

"Saya tidak ada jawapan, sama ada kami akan bersama semula.
"Saya harap pihak media dapat menghubungi Fizz sendiri, firasat saya memberitahu Fizz akan muncul dengan semua jawapan lebih lanjut mengenai kejadian terbaru ini," katanya.



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger