.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Almy Nadia sindir Fizz Fairuz? - Gosip Artis Terkini

Di gosipkan oleh Normizan Nordin on Thursday, 21 February 2013 | 17:25


Dua tiga hari ni kecoh  cerita Fizz Fairuz yang putus tunang dek kerana tunangnya itu adalah isteri orang. Memang dahsyat! Terfikir juga OGA, macamanalah Fizz ni tak tahu yang tunangnya itu adalah isteri orang. Takkan tak ada orang beritahu kot? Ke si Fizz ni dah terkena buatan orang ? Tak naklah OGA tuduh-tuduh kalau tak betul nanti tak pasal-pasal dapat dosa free kan.

 Menerusi sebuah portal hiburan, bekas kekasih Fizz Fairuz  Pelakon Almy Nadia menasihati pasangan bercinta agar tidak sesekali mengabaikan kekasih masing-masing kerana ia boleh “memakan diri”. Amboi, OGA nampak macam Almy nak sindir benda tu kat Fizz jer. Tak gitu? Oppss...Sory la kalau anggapan OGA ni salah. OGA just agak jer la kan.
almy nadia
Almy Nadia
Almy atau atau nama sebenarnya Almy Nadia Aminuddin Shah, 27, berkata, pertunangan sorok-sorok kekasihnya Fizz Fairuz dengan seorang wanita yang merupakan isteri orang wajar dijadikan pengajaran buat semua pihak.

"Pengajaran yang boleh saya simpulkan di sini, ianya adalah hukum karma iaitu seserang itu akan mendapat balasan terhadap apa yang telah dilakukannya. Nasihat saya, hargailah orang yang kita sayang dan janganlah sesekali mengabaikannya.
"Jangan nanti apabila kita memerlukan orang itu, maka dah terlambat. Selebihnya saya tidak boleh komen dan enggan masuk campur," katanya

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger