.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , , , , , , » Fizo Omar Dedah Gambar Buah Hatinya - Gosip Artis Terkini

Fizo Omar Dedah Gambar Buah Hatinya - Gosip Artis Terkini

Di gosipkan oleh Unknown on Friday 8 February 2013 | 03:29

Dalam mencari-cari siapakah kekasih atau mata air Fizo Omar kelahiran negeri Cik Siti Wan Kembang ini, OGA (Oh Gosip Artis) sempat mengambil gambar ni buat tatapan semua..Terkini pelakon Fizo Omar akhirnya mengesahkan sedang berkawan dengan seorang wanita berusia 25 tahun yang dikenali sebagai Haas Jaafar. Hurm..  iye ke ni berkawan ? Senang citer Mat Tahir ler tu.. hehehe..

Fizo Omar bersama kekasihnya
hubungan istimewa mereka baru mencecah 3 bulan : Fizo Omar
Fizo, 28, berkata, mereka telah berkenalan selama beberapa tahun sebagai rakan biasa dan baru sahaja menjalinkan hubungan istimewa sejak tiga bulan lalu.

"Saya kalau boleh tidak mahu terlalu mendedahkan hubungan cinta ini tetapi saya mengaku memang sekarang saya sedang bercinta dengan Haas.

Bagaimanapun hubungan ini masih lagi diperingkat awal dan kami sedang mengenali hati budi masing-masing," jelasnya ketika ditemui pada majlis sambutan ulang tahun ke 52 Datuk Shah Rezza di sini pada Ahad. Hurm.. harap-harap hubungan ini akan berkekalan.. Amin..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger