.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Julia Ziegler Akui Sedang Bercinta - Cerita Artis Terkini

Di gosipkan oleh Unknown on Saturday 16 February 2013 | 15:45


OGA dah lama tak dengar cerita tentang pelakon yang cantik dan seksi seorang ni. Pelakon berdarah kacukan Melayu-Jerman-Amerika Syarikat,Julia Ziegler seakan menyepi dari dunia lakonan. kemunculannya di sidang media teater 'Asmara Songsang' memberi kesempatan kepada pihak media bertanyakan tentang perkembangan terkini heroin 'Jangan Tegur' ini.

Jelas Julia, dia memilih untuk berehat seketika daripada lakonan kerana ingin mendapatkan ketenangan.  Kini, dia sudah bersedia untuk kembali aktif seperti dahulu. Menurut Julia lagi, sepanjang tempoh percutian itu, dia banyak melancong serta sempat menunaikan umrah bersama ibunya. Bahkan, turut mengakui berasa agak tenang selepas menjalani ibadah umrah serta ingin menjauhi segala perkara negatif.

Diminta mengulas tentang penglibatannya dalam pementasan Asmara Songsang, Julia yang memegang watak Safika memberitahu dia akan menggunakan pengalaman berlakon dalam teater M!The Opera pada 2006 sebagai panduan. Jelasnya, dia masih menyimpan ilmu yang diajar oleh Azean Irdawaty suatu ketika dahulu.

julia ziegler
Julia Ziegler sedang mengenali seseorang

Selain berkongsi perkembangan karier, Julia juga tidak lokek berkongsi tentang kisah percintaannya. Melewati usia 29 tahun, Julia mengakui dirinya kini sudah dimiliki oleh seseorang. Jejaka bertuah itu sudah dikenali selama lapan tahun dan hubungan mereka bermula hanya sebagai teman rapat.
“Pintu hati saya terbuka untuk menerimanya ketika menjalani ibadah Umrah pada tahun lalu. Saya lihat dia bersungguh-sungguh dan meminta saya memberikannya peluang. Alhamdulillah kini saya bahagia bersamanya,” ujar Julia berterus-terang.
Tambah Julia lagi, dia selesa berkawan dengan jejaka itu kerana dia seorang yang memahami serta boleh menerima perwatakannya yang 'gila-gila'. 

"Dia seorang lelaki yang baik. Dia boleh menerima baik dan buruk saya. Oleh kerana kami sudah lama berkawan, jadi dia juga memahami keluarga saya. Bagaimanapun, kami belum lagi memikirkan tentang perkahwinan memandangkan hubungan kami belum menjangkau setahun," ujar Julia lagi.



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger