.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Mallika terima ugutan - Gosip Artis Luar Negara

Di gosipkan oleh Unknown on Tuesday 5 February 2013 | 16:47


Pelakon seksi, Mallika Sherawat telah menerima ugutan gara-gara berlakon sebagai watak utama dalam filem Dirty Politics.
Sebanyak tiga panggilan telefon yang berbaur ugutan telah ditujukan khas buatnya kerana keberaniannya membintangi filem yang berkisar tentang kisah benar pembunuhan seorang wanita, Bhanwari oleh golongan ahli politik Rajasthan.
malikka sherawat

Bagaimanapun, ujar aktres berimej seksi itu, bukan dia yang menerima kesemua panggilan telefon itu, tetapi abangnya, Vikram.
"Seseorang telah menelefon abang saya, Vikram sebanyak tiga kali dengan berkata, 'Beritahu adik kamu (Mallika) supaya menghindarkan diri daripada topik ini (politik), " ujarnya kepada IANS.
Tegasnya lagi: " Setiap aktor dan aktres di India merupakan mangsa permainan politik. Setiap hari kami semua terpaksa bergelumang dengan politik. Untuk sukses di India, anda terpaksa bermain politik. Saya telah bermain untuk kedua-dua politik kotor dan politik bersih. Lebih kotor politik, lebih baik."
Filem arahan K.C. Bokadia turut menampilkan pelakon Om Puri, Jackie Shroff, Anupam Kher, Atul Kulkarni dan Ashutosh Rana.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger