.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Saya memang budak jahat - Gosip Artis Terkini

Di gosipkan oleh Normizan Nordin on Sunday, 10 February 2013 | 21:55


Pasti Sharnaaz sudah sedia maklum mengenai surat terbuka yang dikemukakan oleh Shila. Boleh komen sikit?

Ya saya tahu dan dah baca. Saya tahu orang ramai akan datang bertanya pada saya terutama dalam kalangan media. Kalau boleh saya dah tak mahu jawab isu ini sebab memang dah malas dah nak cakap.

Berdasarkan surat terbuka itu, Sharnaaz menganggap Shila seperti budak-budak kerana tak berani nak berdepan hadapi kemelut. Apa cerita ni?

Tak tahulah nak cakap macam mana lagi, terpulanglah kepada dia. Saya tahu, banyak hati yang dia mahu jaga dan nak fikir tentang sensitiviti orang sekeliling dia. Tapi kan senang kalau dia bersikap jujur. Cakap jujur tentang apa yang dia nak dan mahukan.

Tapi dari satu sudut, Sharnaaz tak rasa yang Shila sebenarnya tersepit antara sayangkan Sharnaaz sebagai kekasih dan sayangkan ND Lala sebagai bapa?

Tolonglah, masing-masing dah besar. Buat apa nak jadi hipokrit. Dia bukan budak kecil lagi yang tak tahu nak buat keputusan sendiri. Selama ini pun dia tak berani nak buat keputusan sendiri. Kenapa? Sebab yang buat keputusan untuk dia adalah ibu bapa dia. Jadi bila dia nak belajar buat keputusan sendiri?

Difahamkan Sharnaaz dah cuba buat pelbagai usaha untuk menjernihkan hubungan dengan bapa Shila, ND Lala. Dah putus asa atau bagaimana?

Tak payahlah nak cakap pasal usaha, dah lama dah saya berusaha selama ni. Tengoklah apa balasannya sekarang?

Ada yang berpendapat, apa yang Sharnaaz buat sekarang ini tak ubah bagai cubaan untuk jadi hero. Macam cerita Hindustan, lelaki nak jadi hero pertahankan hubungan cinta yang dihalang keluarga. Komen?

Tak adanya nak jadi hero. Dah tak ada makna dah sebab akhirnya romeo must die! Sudahlah, saya dah malas nak panjangkan cerita ini dan saya tahu orang pun dah muak. Lebih baik saya fikir pasal diri sendiri, cari duit dan fokus kerja. Macamlah saya ni tak ada kerja.

Semua tahu, Sharnaaz agak agresif dalam menzahirkan ekspresi. Macam isu ini, Sharnaaz dianggap cuba hasut Shila untuk menderhakai ibu bapanya. Lalu orang anggap Sharnaaz macam budak jahat. Pandangan Sharnaaz?

Memang saya budak jahat! Kuat memberontak. Tapi benda-benda ni mengajar saya untuk fikir dan buat keputusan sendiri. Kita ni bukannya duduk di zaman 70-an atau sebelumnya yang masih lagi ibu bapa nak tentukan keputusan untuk anak. Kalau nak fikir macam tu, pergilah duduk di zaman tu. Saya pun tak suruh Shila derhaka pada ibu bapa dia. Cuma mahu dia belajar berani buat keputusan sendiri. Sampai bila dia nak hidup macam tu? Nak kahwin pun ibu bapa nak sekat.

Sharnaaz tak rasa yang semua pihak baik Sharnaaz sendiri atau di pihak keluarga Shila ada keegoan masing-masing?

Ego memang ego. Tapi selama mana nak bawa semua tu?

Hubungan putus di tengah jalan, tak sayangkah semua benda ini berlaku sedangkan semua tahu kamu berdua cukup menyayangi antara satu sama lain?

Siapa tak sayang oi... Entahlah, sampai satu tahap, saya dah malas dah nak cakap lebih. Nama saya pun buruk, orang mengata saya jahat, keluarga saya pun terjejas kerana hal-hal ini. Saya pun tak nak paksa keadaan. Biarlah. Orang kata berserah pada Tuhan saja. Kalau ada, adalah... kalau tak ada, maka tak adalah. Saya tak nak orang kata saya cari publisiti untuk cerita macam ni. Sekarang ni, saya angkat kaki sajalah.
Hubungan Sharnaaz dan Shilla sudah sampai ke penghujungnya?
Maknanya dah Sharnaaz dah putus asalah? Begitu?

Saya tak kata macam tu. Tapi akhirnya semua orang mesti faham, mak ayah sajalah yang semuanya betul kan?

0GA(Oh Gosip Artis): Rasanya krisis hubungan Shilla dan Sharnaaz semakin rumit sekarang ni. Apakah hubungan ni sudah menemui titik nokhtahnya?



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger