.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , , , , , , , » Shila Amzah: Sharnaaz Putus Asa, Saya Kena Move On! - Gosip Artis

Shila Amzah: Sharnaaz Putus Asa, Saya Kena Move On! - Gosip Artis

Di gosipkan oleh Unknown on Thursday 14 February 2013 | 18:11

Penyanyi Shila Amzah akui bahawa bekas kekasihnya, Sharnaaz Ahmad sudah tidak mampu lagi untuk mempertahankan hubungan cinta mereka dan atas sebab itu, dia harus memandang ke hadapan untuk meneruskan kerjaya dan kehidupannya."Sharnaaz gave up,he couldn't stand any longer..I guess I will just have to move on," katanya kepada salah seorang wakil murai.com.my.

Shila Amzah berkata demikian selepas Sharnaaz Ahmad mengambil keputusan untuk melupakan kisah cinta mereka selepas usahanya untuk melamar penyanyi lagu Patah Seribu itu mendapat tentangan serta halangan daripada ayah Shila, ND Lala.

Kemelut di antara Sharnaaz Ahmad dan ND Lala berlanjutan selama 2 bulan sampai ke kemuncaknya apabila ND Lala mengeluarkan kenyataan di dalam akhbar Harian Metro meminta supaya Sharnaaz tidak bersikap memandai-memandai serta kurang ajar apabila mengeluarkan kenyataan untuk melamar anak perempuannya biarpun dihalang oleh ND.


shilla amzah
Shilla Amzah 
Ekoran daripada itu Sharnaaz Ahmad di dalam portal murai.com.my meminta supaya ND Lala tidak memusingkan cerita dan meminta supaya penyanyi lagu YB itu supaya berdepan dengannya untuk menyelesaikan perkara ini secara diplomasi.

Kecewa dengan tindakan bapa dan bekas kekasihnya itu, Shila dilaporkan telah membawa diri di suatu tempat untuk mencari ketenangan buat seketika. Malah, dia juga turut memuatnaik kenyataan maafnya terhadap ibubapanya di dalam youtube dan mengakui rindu terhadap mereka dan sejurus selepas itu, Shila membawakan lagu Ombak Rindu sambil memetik gitarnya.

Selepas menyepikan diri buat seketika, Sharnaaz pula telah mengeluarkan kenyataan di Utusan Malaysia menyatakan bahawa dia sudah tidak mahu ambil peduli lagi tentang Shila dan keluarga bekas kekasihnya itu.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger