.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Siti Fazurina - "Hak Saya Nak Seksi"

Di gosipkan oleh Unknown on Thursday 14 February 2013 | 18:26


OGA mendapat berita daripada GUA.COM berhubung pakaian perkahwinan yang dipakai oleh Fazurina yang dikata agak jarang dan juga dia dikatakan tidak bertudung penuh sedangkan umumnya sudah mengetahui bahawa Fazurina telah lama bertudung. Ramai berpendapat bahawa pakaian yang dipakai oleh Fazurina tidak sesuai dengan imej diri yang bertudung. Ini reaksi Fazurina apabila diajukan tentang perkara tersebut:
“Kalau boleh saya tak nak isu ini diperbesarkan. Memang saya pakai turban ketika itu dan saya dah rancang nak pakai turban dari awal lagi untuk majlis resepsi. Cuma di saat-saat akhir saya mengambil keputusan untuk menampakkan sebahagian ‘fringe’ saya. Mengenai baju pula, saya memang nak pakai baju itu dan kalau diikutkan, dari jauh baju itu memang tak nampak jarang,” ujar isteri kepada Muhammad Hykal Zulkifli ini.
“Walau bagaimanapun, jika orang rasa saya salah, saya minta maaf. Namun, saya sendiri suka benda itu, jadi sebab itu saya buat. Apa yang penting, apa saja saya rasa suka dan buat saya rasa puas, saya akan buat. Saya tak ambil peduli dengan apa yang orang akan cakap. Saya buat tak tahu saja dan bagi saya, lebih baik kita jaga diri masing-masing.
"Saya agak rimas bila isu ini diperbesarkan. Jika ada pihak yang nak mencari kesalahan saya, saya tak kisah kerana bagi saya, kesilapan saya, Allah yang nilai, bukannya manusia. Jika saya nak seksi, itu hak saya,” jelas Fazurina mengenai isu itu. 
siti fazurina dan suami
Pakaian perkahwinan yang menjadi kontroversi kerana dikata
 agak jarang dipakai oleh Fazurina

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger