.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , , , , , » Syed Aiman Rindu Mahu Aktif Berlakon - Gosip Artis Terkini

Syed Aiman Rindu Mahu Aktif Berlakon - Gosip Artis Terkini

Di gosipkan oleh Unknown on Tuesday 5 February 2013 | 16:06

Dah lama rasanya OGA (Oh Gosip Artis) tidak mendengar berita tentang karier Pelakon Syed Aiman. Khabarnya, Syed Aiman sudah bersedia untuk kembali memeriahkan industri lakonan selepas empat tahun menyepi daripada sebarang projek terbaharu. Gosip Artis dan selebriti terkini.
Syed Aiman atau nama sebenarnya, Syed Aiman Syed Mahmud, 38, berkata, sudah tiba masanya dia berbuat demikian kerana rindukan dunia lakonan yang menjadi sumber pendapatannya sebelum ini.
syed aiman dan keluarga

"Saya tidak pernah melupakan dunia lakonan dan sentiasa mengikuti perkembangan industri dari jauh namun kesibukan menguruskan perniagaan dan keluarga telah membatasi niat itu.
"Kini apabila semuanya sudah berada di tahap stabil sudah tiba masanya untuk kembali beraksi bagi melepaskan rindu pada lakonan," jelasnya kepada mStar Online.
Dalam pada itu, Syed Aiman berkata, selepas berkahwin dengan Linda Rafar pada tahun 2006 dia memang banyak menumpukan perhatian kepada perniagaan dalam bidang pembinaan yang diusahakan.
"Apabila kita berkahwin tumpuan itu bukan kepada diri sahaja tetapi terhadap keluarga dan itu yang saya lakukan supaya ekonomi keluarga berada di tahap stabil.
syed aiman
Menurut Syed Aiman: 
"Walaupun rindu untuk berlakon tetapi saya perlu berkorban demi menjamin masa depan anak-anak yang sedang membesar," jelasnya.
Bercerita mengenai perkembangannya sekarang Syed Aiman berkata, dia baru sahaja selesai menjalani penggambaran drama rantaian sebanyak 28 episod untuk Astro Prima berjudul Sofiah Nasi Kukus.
Selain itu, dia juga memberitahu akan terlibat dalam sebuah pementasan teater pada bulan Jun depan yang akan dipentaskan di Panggung Sari, Istana Budaya di sini.
"Syukur rezeki dalam bidang lakonan masih ada walaupun sudah agak lama menyepi daripada sebarang projek dan publisiti," ujarnya.
Tambah Syed Aiman, selain kembali berlakon, dia juga kini bergiat aktif dalam persatuan iaitu Malaysian Artist Sports Club (MASC) yang dinaungi oleh Datuk Seri Shah Rezza bagi mengumpulkan artis-artis tanah air untuk melakukan aktiviti sukan.
"Menerusi MASC kami artis-artis dapat berkumpul dan melakukan aktiviti sukan pada masa lapang seperti futsal, boling dan badminton. Ia juga dapat merapatkan hubungan kami semua," katanya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger