.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Gosip Artis - Betul ke Marsha cemburu dengan Nur Fathia?

Di gosipkan oleh Normizan Nordin on Thursday, 7 March 2013 | 00:21

Dah lama OGA tak dengar cerita pasal artis seksi seorang ni. Hari tu ada la OGA update pasal pelakon Nur Fathia yang dikatakan ada maslah dengan Marsha gara-gara seorang lelaki? Betul ke ni Marsha? Takkan lah sebabkan seorang lelaki nak bermasam muka kan. Namun,  penyanyi Marsha Milan Londoh menyifatkan tuduhan dia bermasam muka dengan pelakon Nur Fathia Abdul Latiff, 25, kerana cemburu kejayaan wanita itu adalah sesuatu tohmahan yang tidak berasas.

Marsha, 28, berkata, dia tidak pernah mengenali pelakon drama Stanza Cinta itu secara rapat, apatah lagi dikatakan telah bergaduh.

"Saya tidak kenal Fathia ataupun pernah berkawan baik dengan dia, jadi macam mana pula dikatakan kami bermasam muka? Namun saya tidak nafikan kami ada bertemu ketika menghadiri majlis yang besar dan ramai artis.
"Saya tidak ada apa-apa masalah dengan dia. Tuduhan ini memang tidak masuk akal," ujarnya ketika ditemui selepas majlis pratonton filem animasi Bola Kampung The Movie, di Mid Valley, di sini pada Rabu.
marsha
Marsha menafikan bermasam muka dengan Nur Fathia
 Marsha diminta mengulas dakwaan hubungannya dengan pelakon wanita tersebut renggang selain kedua-dua mereka telah bermasam muka kerana berebut seorang lelaki.

Jelas Marsha, dia menganggap hubungannya dengan Fathia sama seperti rakan artis yang lain.

"Saya mengaku saya pilih orang untuk berkawan rapat, sebagai artis saya sentiasa berhati-hati dalam soal berkawan.
"Saya lebih selesa berkawan dengan orang biasa berbanding dari kalangan selebriti," ujarnya.
Bagaimanapun, katanya, perkara seperti ini adalah lumrah dalam dunia seni yang harus dilalui seorang artis.

"Saya sebenarnya cuba lari dengan perkara kontroversi seperti ini. Kalau boleh saya mahu fokus dengan kerja yang saya lakukan sekarang," katanya.
Bercakap tentang teman lelaki, Marsha mengakui dia kini sudah setahun hidup bersendiri dan menganggap kehidupannya lebih tenang selain memberi tumpuan sepenuhnya kepada kerjaya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger