.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , , , , , , » Gosip Artis - Neelofa akui ada berbincang soal kahwin dengan Hans

Gosip Artis - Neelofa akui ada berbincang soal kahwin dengan Hans

Di gosipkan oleh Unknown on Wednesday 6 March 2013 | 23:49

Hans Isaac baru baru ini mengeluarkan kenyataan yang beliau sanggup untuk menunggu Neelofa selama tiga tahun . So, kita semua mesti nak tahukan menunggu untuk apa? Mesti la nak tunggu Neelofa terima dia sebagai suami. Tak gitu??

Dalam kenyataan balas terhadap Hans Isaac, Neelofa berkata beliau terharu dengan kesanggupan lelaki itu & faham akan faktor umur, status juga keadaan Hans Isaac yang fikirkan amsa hadapan.

neelofa
Neelofa
“Kami banyak berbincang untuk ke arah yang lebih serius, cuma masih belum buat sebarang keputusan  perbincangan itu bukan atas faktor usianya. Biarlah ada masa yang sesuai kerana kami mahukan perkara ini berkekalan,” ujar Neelofa kepada Media Hiburan.
“Ada juga dia perkatakan hal ini, tapi dia tidak mendesak. Dia sangat memahami. Insya Allah, ada masa sesuai perbincangan akan diteruskan”
Nampaknya perkembangan hubungan Neelofa bersama Hans Isaac semakin positif dan mungkin satu hari nanti peminat dapat berita kejutan yang mereka dua akan berkahwin. Heh.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger