.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Gosip Artis - Piere Andre bakal menikah jun ini

Di gosipkan oleh Unknown on Wednesday 20 March 2013 | 20:48

Dalam diam-diam anak teruna kepada pelakon hebat, Khatijah Tan iaitu Pierre Andre kini dalam rangka persiapan menyambut hari bahagianya tidak lama lagi. Pierre atau nama penuhnya Mohd Pierre Andre Nazarul Andre, 28, memberitahu bahawa dia bakal menamatkan zaman bujangnya pada Jun ini. Tahniah, OGA ucapkan kepada Piere Andre.

Kisah peribadi pelakon dan juga pengarah yang disifatkan low-profile ini mula menjadi hangat apabila majlis pertunangan yang dibuat secara tertutup pada bulan lalu dapat dihidu pihak media dan menyebabkannya dia diburu untuk mendapatkan penjelasan. Menurut Andre:

"Insya-Allah jika tiada aral melintang saya akan menamatkan zaman bujang saya dengan gadis pilihan, Nur Hidayah Hashim,25, atau Yaya pada bulan Jun ini. Saya ingin memohon maaf jika tidak menjemput media ketika majlis pertunangan kerana ia merupakan permintaan pihak keluarga kami.
"Namun, pada majlis pernikahan kelak, saya akan menjemput para rakan media dan selebriti untuk bersama-sama saya. Mengenai tarikhnya, saya belum boleh kongsikan kerana ianya masih terlalu awal. Tetapi ia akan dilangsungkan sekitar bulan Jun ini, sebelum memasuki Ramadan.
"Kami akan bernikah dahulu dan majlis resepsi akan dibuat kemudian dan belum ditetapkan lagi bila tarikhnya. Saya memang mahu buat perkara yang wajib dahulu iaitu akad nikah dan resepsinya kemudian. Mungkin pada hujung tahun,"ujar aktor yang baru melangkah ke usia 28 tahun pada 17 Mac lalu.
Piere Andre bakal bernikah jun ini
Piere Andre bakal bernikah jun ini
 Pierre Andre turut berkongsi cerita bagaimana dia dengan tunangnya, Yaya berkenalan. Malah, dia turut menceritakan sifat peribadi tunangnya itu yang telah berjaya menarik perhatiannya sehingga dia membuat keputusan untuk menjadikan Yaya suri di hatinya.

"Usia perkenalan kami sudah setahun lebih dan kami mulai rapat semenjak raya tahun lalu. Kami mula berkenal-kenalan di dalam laman Facebook. Lebih kurang cinta muka buku juga la kiranya saya dan Yaya ni.
"Ciri-ciri wanita idaman saya memang seorang yang simple dan sederhana. Saya memang mencari yang tidak terlalu sosial dan pandai menjaga peribadinya. Ciri-ciri itu saya lihat ada pada Yaya yang lebih suka menghabiskan masa di rumah.
"Saya memang dah serik nak cari pasangan daripada kenalan artis dan selebriti. Mungkin pengalaman dahulu mengajar saya dan syukur kerana akhirnya saya dipertemukan dengan tunang saya sekarang,"ceritanya mengenai tunangnya yang juga seorang model sambilan.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger