.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Gosip Artis - Shahrizal sudah sedia

Di gosipkan oleh Unknown on Friday 8 March 2013 | 15:57

Shahrizal Jaszle , 24, mengakui bersedia untuk berumah tangga, tetapi tidak mahu melakukannya secara terburu-buru selepas mengikat tali pertunangan dengan gadis pilihannya, Redzwani Puteri pada Disember lalu.

Tambahan pula katanya, mereka berdua masih terikat dengan pelbagai komitmen dan dia juga perlu memberi laluan kepada tunangnya menamatkan pengajian dalam bidang perubatan yang masih berbaki dua tahun lagi.

“Jika ditanya me­ngenai kesediaan untuk bergelar suami, sekarang pun saya sudah sedia ke arah itu,” kata pelakon siri popular Asmara, Shahrizal Jaszle.
“Justeru kami memutuskan mengikat pertunangan lebih kurang dua tahun. Kalau nak ikutkan, ia satu jangka masa yang lama, sekiranya lebih awal kami berkahwin pun, saya akan memberitahu media dan peminat.
“Namun sekarang saya sendiri juga sibuk dengan penggambaran dan Redzwani pun masih belajar, jadi kami sekadar meletakkan sasaran dua tahun sebelum menamatkan zaman bujang,” katanya kepada RAP, baru-baru ini.
shahrizal jaszle
Shahrizal Jaszle
 Menyentuh insan istimewa di hatinya itu, Shahrizal yang kini sibuk dengan penggambaran Rindu Bertamu Di Abu Dhabi berkata, dia sudah lama mengenali Redzwani kerana perhubungan rapat antara kedua-dua belah keluarga.

“Saya dan dia sudah lama berkawan dan saling me­ngenali antara satu sama lain kerana ibu saya dan ibunya berkawan. Lama-kelamaan kami menjadi rapat. Mung­kin kerana kami banyak berkongsi minat yang sama menyebabkan hubungan kami jadi lebih akrab.
“Antara perkara yang sering kami lakukan bersama adalah menghabiskan waktu terhadap fotografi. Kami sering berlumba-lumba siapa dapat foto paling cantik dan macam-macam lagilah aktiviti lain yang sering kami lakukan bersama,” katanya.
Mengenai majlis pertunangannya yang dibuat secara tertutup dan ha­nya dihadiri ahli keluarga, Shahrizal menjelaskan, dia cuba belajar daripada kesilapan lalu kerana tidak mahu kisah peribadinya menjadi bualan dan biarlah peminat melihat bakatnya.
“Majlis pertunangan sengaja dibuat secara tertutup bagi menghormati permintaan daripada kedua-dua belah keluarga yang mahu ia diadakan secara ringkas dan hanya dihadiri keluarga saja,” katanya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger