.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , , , , , , » Gosip Artis Terkini - Aidil Pernah Nangis Kerana Dipaksa Bercerai - Rita

Gosip Artis Terkini - Aidil Pernah Nangis Kerana Dipaksa Bercerai - Rita

Di gosipkan oleh Unknown on Wednesday 13 March 2013 | 19:47

Kisah rumahtangga pelakon cantik, Rita Rudaini bersama pemain bola sepak kebangsaan, Aidil Zafuan masih belum temui kata putus lagi.

Namun, Rita yang ditemui pagi tadi ketika sesi web chat murai.com.my, sudah tidak lagi berahsia perkara yang berlaku terhadap dia dan Aidil.

"Kisah rumah tangga saya masih belum selesai lagi. Sebelum ianya selesai, saya mahu perkara yang tertunggak darinya diselesaikan terlebih dulu sebelum kami sah bercerai.
"Saya tidak setuju untuk bercerai dengannya, kerana saya mahu memperjuangkan hak saya sebagai seorang isteri dan hak anak-anak kami.
"Nak lafaz cerai itu memang senang, tetapi cubalah fikir dulu dan selesaikan tanggungjawab yang masih lagi tertangguh," katanya kepada murai.com.my.
Rita Rudaini dan Aidil Zafuan
Rita Rudaini dan Aidil Zafuan
 Dalam pada itu, Rita turut memberitahu kisah rumahtangga mereka menjadi tidak tentu hala apabila melibatkan orang lain yang terdiri daripada ahli keluarga Aidil sendiri.

"Rumahtangga saya telah diatur oleh orang lain dan orang itu datang dari keluarga Aidil sendiri. Aidil pernah membuat pengakuan pada saya.
"Dia juga pernah menangis kerana dia telah dipaksa oleh orang berkenaan untuk bercerai dengan saya.
"Oleh kerana itu juga, saya telah ambil masa dua bulan untuk menerimanya semula sebagai suami.
"Dari situlah, saya berikan kata putus kepada Aidil dengan meletakkan syarat agar rumahtangga saya tidak diatur oleh orang lain," jelasnya.
Tidak mempersoalkan lebih mengenai umur Aidil yang lebih muda darinya, Rita masih tahu batasan sebagai isteri.

"Dari dulu lagi, memang ada orang lain yang cuba masuk campur.
"Kami pernah berbincang dan saya juga telah tegaskan kepadanya jangan melibatkan orang lain dalam hal rumahtangga.
"Apapun, saya tahu dia masih lagi muda. Semasa kahwin pun, saya banyak mengikut cakap dia saja.
"Malah, setiap kali saya mendapat tawaran berlakon drama baru, saya akan minta pendapat daripadanya.
"Saya mahukan keluarga bahagia. Saya perlukan pendapat dari seorang suami. Kalau saya nak keluar ke Giant depan rumah pun, saya akan minta izin daripadanya," ujarnya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger