.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Gosip Artis Terkini - Komen Rozita tentang gambar seksinya

Di gosipkan oleh Normizan Nordin on Wednesday, 20 March 2013 | 13:03

Semalam OGA ada masukkan artikel pasal Rozita Che Wan yang berskirt pendek so, ramai la yang melemparkan tuduhan negatif kat Che Ta ni. Susulan tersebarnya gambar-gambar Rozita Che Wan yang dikatakan terlalu seksi sehingga menimbulkan rasa kurang senang dan dikritik teruk oleh peminatnya, namun pengacara Primadona ini mempunyai alasan tersendiri.
"Saya tahu macam-macam orang kata tentang saya. Umur dah meningkat tapi masih nak seksi dan tak sedar diri.
 "Apa pun yang mereka cakap, saya tak kisah. Saya nak buat apa pun, itu hak saya," ujar Che Ta yang sempat berpesan agar masyarakat tidak terlalu menjaga tepi kainnya.
Tu komen Che Ta kita so, OGA tak nak komen apa-apa sebab tu hak Che Ta. Tapi bagi OGA la kan, kalau dah nama artis ni memang orang akan ambil tahu semua tentang apa kita buat so, memang kena hadapi la kan. Lepas ni OGA harap Che Ta akan lebih berhati-hati dalam sesuatu perkara yang boleh menimbulkan kontroversi.

Dalam perkembangan lain, kekasihnya, Zain Saidin telah  menutup akaun instagram miliknya kerana mendakwa kontroversi yang melanda bukan sahaja mengganggu karier malah percintaan bersama Che Ta.
gambar Rozita Che Wan dan Zain Saidin
gambar Rozita Che Wan dan Zain Saidin

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger