.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , , , , » Gosip Artis Terkini - Salwa Sudah Ada Kekasih Baru

Gosip Artis Terkini - Salwa Sudah Ada Kekasih Baru

Di gosipkan oleh Unknown on Monday 18 March 2013 | 23:26

Sebelum tampil dengan imej baru, penyanyi lagu Ahmad, Arora Salwa yang kini dikenali dengan nama Salwa Razak pernah menghangatkan industri hiburan tempatan dengan kisahnya yang tiba-tiba saja membatalkan majlis pertunangan bersama bekas ahli Max 24:7 iaitu Alloi seminggu sebelum tarikh yang telah ditetapkan.

Enggan mengulas mengenai kisah panas itu lagi, Salwa Razak bagaimanapun berkata, dia tidak pernah serik untuk bercinta lagi dan mengakui sudah mempunyai lelaki yang sememangnya memahami dirinya walaupun berstatus janda.

"Saya sudah kuburkan kisah lama saya. Sekarang ini, saya memang sukakan seseorang. Hubungan kami sekarang ini lebih kepada mengambil pendekatan masa.
"Terus-terang, dia mahu saya fokus pada karier saya terlebih dulu. Dia tidak akan masuk campur dalam hal karier saya sebagai artis. Dia juga tidak akan muncul di mana-mana majlis hiburan yang melibatkan saya.
"Sejujurnya, dia bukanlah artis dan dia juga adalah orang biasa saja. Saya tidak menaruh harapan penuh terhadap cinta ini. Saya juga tidak akan tutup pintu hati saya untuk bercinta lagi," katanya kepada murai.com.my.
salwa razak
Salwa Razak
 Menyedari dirinya tidak boleh lari daripada bercinta, Salwa memberitahu dia tetap akan membuka pintu hatinya pada mana-mana lelaki.

"Saya tidak tutup hati saya. Saya hanya ikut apa yang ditakdirkan kepada saya. Saya pun tidak mahu luka lama berdarah kembali. Lelaki yang saya suka tu memang sudah tahu pun yang saya ini cintakan dia.
Sekarang ini, masing-masing sibuk dengan komitmen masing-masing. Ibu bapa saya tidak tahu kedudukan sebenarnya hubungan saya dengan dia. Namun, mereka tahu saya berkawan dengan dia. Saya sudah kenal dia sejak kisah saya panas dengan Alloi lagi. Dia sentiasa positif dengan apa yang berlaku, " jelasnya.

Terus bercerita mengenai kekasihnya yang dirahsiakan nama, Salwa menyifatkan buah hatinya itu banyak mengubati lukanya yang lama.

"Setiap kali saya rasa tidak selesa dan tertekan, dia selalu berada di samping saya dengan memberikan kata-kata semangat. Saya sudah tidak mahu fikir banyak tentang kisah cinta lama yang saya. Sama ada dengan artis itu atau pun bekas suami saya," ujarnya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger