.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , , , , , » Gosip Artis Terkini - Shilla Amzah Semakin Terbuka

Gosip Artis Terkini - Shilla Amzah Semakin Terbuka

Di gosipkan oleh Unknown on Monday 11 March 2013 | 21:02

Tersepit di antara keluarga dan cinta, Shila Amzah bijak menangani masalahnya dan akan terus ke hadapan di dalam memberikan yang terbaik untuk dirinya dan keluarga.

Menurut Shila, apa yang dipelajari selepas perpisahan itu adalah dia semakin terbuka di dalam membuat keputusan dan semakin matang.

Meskipun telah berpisah dengan Sharnaaz Ahmad, Shila bersikap rasional dalam meneruskan perjuangan kehidupan.

“Saya sedar bahawa tanggungjawab yang dipikul di bahu ini cukup besar. Saya tidak boleh hilang pertimbangan kerana setiap tindak tanduk yang dibuat turut berkait dengan masa depan diri dan keluarga”
“Sebab itu saya bersyukur kerana diduga (tentang cinta) ketika masih muda. Masih ada masa untuk memperbaiki kesilapan,” ujar Shila.
shilla amzah
Shilla Amzah
 Tidak mahu terus dihimpit kesedihan, Shila tahu perjalanan hidupnya masih panjang dan disebabkan itu dia memilih untuk menetap di Shanghai bagi meneruskan impian untuk mengharumkan nama keluarga dan juga Negara.

Menurut Shila dia bakal merakamkan album dua bahasa di sana yang mana telah diaturkan oleh pasukan Shanghai Media Group (SMG) dan Shila Amzah Entertainment Berhad (SAEB).

Antara program lain adalah mempelajari bahasa Mandarin dan mengikuti kelas bahasa inggeris demi memantapkan vokalnya kelak.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger