.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Lisa Surihani ingin cahaya mata - Gosip Artis Terbaru

Di gosipkan oleh Unknown on Friday 1 March 2013 | 12:57


Pejam celik, pejam celik, sudah setahun usia perkahwinan pasangan selebriti popular, Lisa Surihani dan Yusry Abd Halim.

Walaupun sibuk dengan jadual kerja, pemilik syarikat rakaman, KRU Studios ini sempat menyusun satu majlis meraikan ulang tahun perkahwinannya bersama isteri tercinta pada 23 Februari lalu.
Bukan sahaja dikejutkan dengan ucapan istimewa menerusi saluran radio, Era FM, malah pelakon filem, Istanbul Aku Datang ini juga menerima lagu khas daripada suaminya berjudul, Selamat Hari Kita.

Pertama kali diputarkan secara eksklusif di radio, lagu yang didedikasi kepada Lisa, 26, ini merupakan simbol cinta Yusry, 40, terhadap isterinya dan dibuat khas sempena sambutan ulang tahun tersebut.

"Saya memang terkejut dan terharu pada malam itu. Saya tak sangka, dalam kesibukan jadual Yusry, dia sempat  menghasilkan lagu sempena ulang tahun kami yang pertama.
"Saya dimaklumkan, lagu ciptaan sepenuhnya oleh Yusry itu mula dicipta sejak bulan Januari lalu. Bagi saya, lagu itu sangat bermakna kerana sebelum ini Yusry tidak pernah cipta lagu untuk saya.
"Ia adalah hadiah yang paling bermakna buat saya jika dibandingkan dengan hadiah lain. Pun begitu, kami tak plan nak jadikan lagu ini sebagai single," katanya.
Lisa sudah bersedia menimbang cahaya mata
Lisa sudah bersedia menimbang cahaya mata

 Bercakap soal anak, semestinya setiap pasangan yang berkahwin sememangnya memasang hasrat untuk memiliki cahaya mata bagi menyerikan lagi keharmonian rumah tangga.

Begitu juga dengan pasangan ini. Malah, menurut Lisa, dia sudah bersedia untuk ke fasa yang seterusnya dan bergelar ibu.
"Setiap pasangan suami isteri inginkan kehadiran cahaya mata, begitu juga dengan kami.
"Namun, buat masa ini, kami belum ada rezeki. Insya-ALLAH, kalau dah ada nanti, kami akan beritahu.
"Doakan yang terbaik untuk kami sekeluarga," katanya.
OGA: Doakan semoga Lisa dan Yusry akan cepat-cepat timbang cahaya mata. Amin

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger