.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Peminat Keliru Usia Kandungan Fasha Sandha?

Di gosipkan oleh Unknown on Friday 15 March 2013 | 12:50


Tahniah OGA ucapkan kepada pelakon Fasha Sandha yang dijangka akan melahirkan bayi lelaki sulungnya pada penghujung Mac atau April ini.

OGA tengok Fasha dan suaminya begitu teruja sekali nak sambut kelahiran bayi sulung mereka ni walaupun sehingga kini Fasha Sadha masih lagi merahsiakan jantina bayinya itu.

Dalam sedang asyik membaca, adalah benda tak enak sikit yang dikomen oleh peminat kat blog murai ni. Selain ucapkan tahniah tanpa henti, OGA lihat banyak juga komen daripada pembaca yang seperti keliru dengan usia sebenar kandungan Fasha Sandha.

Terkejut juga la OGA tengok komen mereka tu. Kebanyakan pembaca keliru dan meragui usia kandungan Fasha kerana selepas mereka membuat perkiraan sepatutnya Fasha sudahpun melahirkan bayinya pada Januari atau Februari lalu.

Mereka membuat perkiraan daripada tarikh 14 Mei tahun lalu iaitu ketika Fasha sendiri mengumumkan di akaun Twiiter miliknya yang dia sudah hamil.

Malah Fasha mengesahkan dia bunting pelamin selepas diijabkabulkan pada 27 April 2012.

Kemudian pengurusnya mengesahkan bahawa kandungannnya ketika itu sudahpun berusia 2 minggu.

Fasha Sandha
Fasha Sandha 
Ada juga komen salah seorang pembaca yang mengatakan kandungan Fasha sudah memasuki 11 bulan lamanya dan mushkil bagaimana ianya boleh terjadi.

OGA  pun jadi keliru dan pening  juga bila membaca komen daripada pembaca ini.

Kalau betul Fasha sebenarnya hamil lewat daripada yang diketahui umum, mengapa pula dia mengumumkan lebih awal? tah la. OGApun tak berani nak komen apa. Hanya tuan empunya diri sahaja yang tahu. Apa-apa pun OGA doakan semoga Fasha Sandha melahirkan anak dengan selamat tak lama lagi.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger