.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Shah Iskandar cemburu? - Gosip Panas Artis

Di gosipkan oleh Normizan Nordin on Sunday, 3 March 2013 | 22:42

Panas! Panas! Panas!... Rasanya semua dah sedia maklum tentang  berita perkahwinan merpati sejoli, Zain Saidin dan Rozita Che Wan tersebar luas, namun disebalik orang duk cerita pasal perkahwinan tersebut, OGA dapat tahu dari sebuah portal hiburan , ada pihak dikatakan 'makan hati' dengan berita tersebut. Yeke? Siapakah orang itu? Mesti korang nak tahu kan siapakah orang yang dimaksudkan tu. Dengar-dengar orang itu adalah pelakon lelaki popular, Shah Iskandar yang pernah digosipkan dengan Rozita Che Wan.

shah iskandar
Shah Iskandar
Pelakon ni dikatakan cuba melarikan diri dari bersemuka dengan aktres itu ketika sidang media yang berlangsung baru-baru ini. Kenapa nak larikan dirikan pulak. Dah tak ada jodoh nak buat macam mana. Tak gitu?

Bagaimanapun aktor kelahiran Singapura itu menafikan dakwaan itu.

"Saya tak larikan diri, cuma saya ingin beralih tempat.
“Hubungan kami masih baik, begitu juga dengan Zain.
“Walaupun pernah rapat dengan Che Ta, saya tidak terkejut dengan berita ini,” kata Shah.
Malah, Shah turut mendoakan jodoh mereka berkekalan setelah sekian lama bercinta.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger