.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , » Benarkah Designer Dakwa Neelofa Kurang Ajar ?

Benarkah Designer Dakwa Neelofa Kurang Ajar ?

Di gosipkan oleh Unknown on Friday 14 December 2012 | 16:26


Terkejut beruk Murai Batu apabila ada seorang rakan twitter Murai Batu telah menghantar retweet status daripada seorang designer bernama Nurita Harith yang mendakwa pelakon Neelofa kurang ajar serta tidak profesional.
Dalam statusnya berbunyi : "Harap semalam merupakan kerjasama terakhir saya bersama budak perempuan Neelofa. Sangat kurang ajar dan tidak professional.
Ada sumber Murai Batu memberitahu, mereka bekerjasama selepas designer itu menyediakan pakaian untuk Lofa yang menjadi pengacara bagi sebuah program wanita di sebuah stesen TV baru-baru ini.
Namun, Murai Batu sampai sekarang dok tertanya-tanya apakah kejadian yang berlaku di antara mereka sehinggakan designer itu sanggup meluahkan kata-kata tidak puas hati seperti itu?
Malah daripada kata-kata designer tersebut dia seperti sudah serik untuk bekerja dengan Neelofa!
Sebenarnya ini bukan sekali dua Murai Batu dengar Lofa menimbulkan masalah dengan orang-orang yang pernah bekerjasama dengannya. Barangkali Murai Batu kena tanya sendiri perkara ini kepada Lofa sendiri.Yelah, sebab Murai Batu tak mahulah hanya dengar cerita daripada sebelah pihak saja.
Tapi Murai Batu rasa jika Lofa mahu kekal di dalam industri ini, dia perlu ambil langkah untuk menjaga hubungan baiknya dengan orang-orang sekelilingnya terutama pereka fesyen, media dan pihak produksi yang berkaitan dengannya.

Sumber ni OGA (OhGosip-Artis) ambil dari sumber Cik Murai Kita. Harap-harap tak seperti yang dikatakan... Apa komen anda semua..? Jangan lupa tinggalkan jejak komen disini yer...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger