.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , » Muaz Mohamed Umumkan Akan Berkahwin Februari 2013 - Gosip Perkahwinan Artis

Muaz Mohamed Umumkan Akan Berkahwin Februari 2013 - Gosip Perkahwinan Artis

Di gosipkan oleh Unknown on Tuesday 25 December 2012 | 09:47


Boleh dikatakan sekarang ni musim artis kita berkahwin, musim makan nasi minyak.
OGA tumpang gembira dengan kenyataan yang diluahkan oleh Muaz Mohamed setelah bertunang pada april tahun ni. Artikel yang di ciplak dari Mstar untuk OGA tatap pada umum.
Mstar : Penyampai radio dan pengacara Muaz Mohamed mengesahkan dia bakal mendirikan rumah tangga dengan kekasih yang dikenali sejak tujuh tahun lalu pada Februari 2013.
Pemilik nama penuh Muazanazzudin Mohamed, 28, itu berkata, dia mengambil keputusan untuk memperisterikan Ediana yang bekerja dalam bidang pemasaran selepas mengukuhkan kewangan dan kerjaya masing-masing.
"Kami sudah berkawan sejak belajar di Universiti Teknologi MARA (UiTM) lagi. Kami ada keserasian dan berkongsi susah dan senang bersama.
"Saya ambil masa selama tujuh tahun untuk melamar Ediana kerana ingin mengukuhkan kewangan dan kerjaya dahulu. Kini kami sudah bersedia," katanya ketika ditemui mStar Online, baru-baru ini.
Bagaimanapun, pengacara program Diva @1 (TV1) ini enggan mendedahkan butiran persiapan perkahwinan itu kerana dia belum bersedia untuk berbuat demikian.
"Apa yang saya boleh katakan buat masa ini, kami akan bernikah pada Februari depan.
"Tetapi saya belum bersedia untuk berkongsi butiran majlis secara terperinci kerana ia masih dalam persiapan," jelasnya yang mengikat tali pertunangan pada April lalu.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger