.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , , » Pemenang Kontroversi Artis Tahun 2012 - Sensasi Artis Hot

Pemenang Kontroversi Artis Tahun 2012 - Sensasi Artis Hot

Di gosipkan oleh Unknown on Monday 31 December 2012 | 14:04

Wow.. Terkebil jugak sekarang dah ada anugerah Pemenang Kontroversi Artis Paling Hot Lagi Panas Meletop YOPPPppppPPpp...!!! Harus baca..
Tapi patut ke kalau kita orang Malaysia boleh bikin hadiah camtu eh..?? Mungkin ler suatu hari nanti kan.. Jom kita baca sedikit artikel dari KOSMO ni... Pepatah mengatakan KOSMO senyum SOKMO... Hehehe..

KONTROVERSI dan dunia hiburan umpama ombak dengan pantai. Ia tidak dapat dipisahkan. Seperti satu ulangan untuk setiap tahun, kontroversi seni yang tercipta pada tahun ini tidak kurang hebatnya. Mari kita lihat senarai ‘pemenang’ kontroversi 2012.

Percakaran Neelofa-Anzalna


SUHU industri hiburan panas seketika apabila Anzalna telah mengeluarkan kenyataan berbaur fitnah terhadap Neelofa menerusi sebuah akhbar mingguan. Anzalna menuduh Neelofa menghina keluarganya menerusi laman Facebook ‘Kami Benci Anzalna’ dan menyifatkan Neelofa seorang yang busuk hati serta pernah mengugutnya sewaktu sama-sama bertanding dalam pertandingan Dewi Remaja beberapa tahun lepas. Susulan itu, Neelofa melalui peguamnya mengeluarkan notis tuntutan meminta bukti dan penjelasan daripada Anzalna dan diberi tempoh selama tujuh hari untuk memberikan surat tuntutan balas. Gagal mengemukakan bukti, Anzalna membuat permohonan maaf secara terbuka dan kedua-dua artis muda itu dikatakan telah berdamai secara rasmi.


Limpahan mewah Tasha Shilla
TUDUHAN membeli akhbar untuk mengundi diri sendiri, mendapat tajaan untuk membawa penyokong naik ke Genting Highlands, Pahang dan mengusung trofi kemenangan sebuah majlis anugerah ke pusat beli-belah untuk menunjuk-nunjuk melariskan nama Tasha Shilla sekitar bulan April lalu. Belum reda dengan kontroversi, pelakon drama Gemilang itu didakwa mendapat tajaan kereta mewah jenama BMW dan Audi daripada seorang duda kaya bernama Datuk J. Tidak pernah lekang, namanya kembali dikaitkan dengan usahawan itu apabila mereka dilihat berparti bersama di sebuah disko sekitar bulan Oktober lalu.



Nabila Huda berani mati
TIDAK cukup isu bercium dengan seorang lelaki pada hujung tahun lalu, nama Nabila Huda kembali mencuri perhatian tahun ini. Bermula dengan isu memakai busana hitam seksi rekaan Alia Bastamam pada malam Anugerah Blokbuster 2011, puteri kepada rocker terkenal Amy Search itu mengejutkan ramai setelah memuat naik gambar berparti Halloween dan mencium payudara lelaki ketika sambutan hari jadi teman rapatnya sekitar bulan Oktober lalu menerusi laman sosial Instagram miliknya. Tidak dinafikan, tahun 2012 juga tahun yang cemerlang karier seninya!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger