.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , » Apa Komen Rita Rudaini Berhubung Kes Fizz Fairuz - Oh Panas Lagi

Apa Komen Rita Rudaini Berhubung Kes Fizz Fairuz - Oh Panas Lagi

Di gosipkan oleh Unknown on Monday 25 February 2013 | 17:30

Oh Panas juga Gosip Artis seorang ni.. siapa lagi kalau tak kes Fizz Fairuz. Terkini OGA (Oh Gosip Artis) telah print screen keyataan seorang artis yang agak popular iaitu Rita Rudaini berhubung keyataan beliau mengenai kes Fizz Fairuz yang maha kelam kabut ni. Mungkin peminat diluar ingin mendapat berita dan gosip sensasi terkini ni secara detail kan. Mengikut Rita Rudaini kalau boleh biarlah ketiga-tiga mereka bersua secara bersemuka dan membuat kenyataan di akhbar. Cik Rita kita ni minta Fizz Fairuz - Suami Kepada bekas tunangan Fizz dan Azlyn Massiela tampil membuat kenyataan yang sebenar. Jom lihat apa kata Rita terhadap kes mereka ni.
Kalau anda bingung, kami pun begitu juga dengan kes Fizz Fairuz vs Azlyn Massiela vs Suami Azlyn ini. Senang cerita, kesemuanya bersemuka dan tunjukkanlah segala bukti yang ada. Mulut kata tidak mahu mengaibkan pihak yang lain tetapi tindakan masing-masing tidak mencerminkan langsung niat tersebut.
Ekoran kenyataan Azlyn di akhbar semalam, hari ini ‘suami’ Azlyn dan Fizz tampil membuat penafian mereka. Fizz membuka cerita kepada Berita Harian dengan terlebih dahulu menegaskan dia tidak berbohong. Katanya, Azlyn sendiri mengakui sudah berstatuskan isteri orang apabila diminta penjelasannya walaupun “caranya seperti tiada apa-apa, seperti perkahwinan itu tidak sah”. 


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger