.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Ella minat lagu Shae - Gosip Artis

Di gosipkan oleh Unknown on Tuesday 19 February 2013 | 14:49


Kemunculan Ella pada Konsert Ekspresi Harian Metro 2013 yang diadakan di Dataran Merdeka, Sabtu lalu memang menggemparkan. Ella bukan saja popular di negara sendiri tetapi juga mempunyai peminat yang ramai di Indonesia.

Walaupun sudah menjadi isteri orang tetapi populariti dan auranya tidak pernah hilang.
Penonton yang hadir pada konsert yang dianggarkan 70,000 orang itu bukan saja ternanti-nantikan persembahan Zivilia yang popular dengan lagu Aishiteru tetapi mereka juga tidak sabar menantikan kemunculan Ella di pentas.

Pada malam itu Ella berduet dengan protegenya, Caroline dan turut membuat persembahan solo menyanyikan lagu Rama-Rama dan Kesal.

Suami Ella, Azhar ada sama menemaninya dan Ella tak berenggang langsung dengan suaminya itu. Ke mana pergi dan duduk di mana saja mesti berpegangan tangan. Wah, romantikkan mereka!

penyanyi ella
Ella
Agaknya sebab itu Ella tengah sukakan lagu Sayang nyanyian Shae kerana liriknya melambangkan kasih sayang mereka berdua.

 Bercerita mengenai lagu Sayang,  dengar-gengar  Ella ada bertemu dengan Shae baru-baru ini.

Adakah ia sekadar pertemuan biasa atau ada projek bersama? Siapa tahu Ella yang dulu popular di Indonesia sekali lagi akan mencipta nama di sana andai kata dia ada projek dengan Shae. Sama-samalah kita tunggu!

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger