.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Farah Asyikin sertai pembangkang ? Gosip Panas Artis

Di gosipkan oleh Unknown on Tuesday 5 February 2013 | 02:07

Penyanyi yang kini sudah berhijrah dan menampilkan imej muslimah, Farah Asyikin menafikan dakwaan bahawa dia menyertai parti pembangkang.

Menurut Farah, dia memang ada menyertai ceramah anjuran sebuah parti pembangkang baru-baru ini, tetapi bukan sebagai penyokong.

Saya memang ada sertai ceramah itu, tetapi saya hanya berucap tentang perkara-perkara yang berkaitan dengan Islam dan masalah perpaduan sesama Islam.

“Memang tidak terniat langsung untuk saya menyertai parti itu. Apa yang saya lakukan ialah menyertai program yang berunsur Islam sahaja," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.
Farah Asyikin baru-baru ini telah dikatakan menyertai parti pembangkang kerana kelibatnya yang sering kelihatan sewaktu program anjuran parti tersebut

Tambah Farah, dia memang tidak ada niat untuk menyertai mana-mana parti kerana masih kurang pengetahuan dalam arena politik.



“Kalau kerajaan sendiri ada memanggil saya untuk menyertai salah satu program yang berunsurkan Islam, saya tidak akan menolak untuk menyertai program itu," ujarnya.
Jelasnya lagi, memang dia sudah lama menyertai program anjuran parti itu, tetapi bukan kerana politik sebaliknya untuk bersama mengangkat martabat Islam.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger