.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Penyanyi program realiti rogol teman wanita kini ditahan? Gosip panas artis

Di gosipkan oleh Unknown on Wednesday 6 February 2013 | 13:38

Terkejut OGA (Oh Gosip Artis) apabila diberitahu bahawa seorang penyanyi lelaki telah ditahan reman kerana  disyaki merogol teman wanitanya sendiri. Siapakah artis itu? Menurut sumber, penyanyi terbabit merupakan juara program realiti popular terbitan sebuah stesen televisyen dan dia kini  ditahan reman selama enam hari bermula semalam.

kes rogolPerintah reman ke atas penyanyi itu dikeluarkan oleh Pendaftar Nur Haizan Abdul Rahman di Mahkamah Majistret Ampang di sini.

Siasatan mengikut Seksyen 117 Kanun Tatacara Jenayah ke atas suspek dibuat bagi melengkapkan siasatan di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol.

Jika sabit kesalahan, penyanyi itu boleh dihukum penjara sehingga 20 tahun dan sebatan.

Mengikut laporan akhbar, mangsa yang merupakan teman wanita kepada penyanyi itu dirogol kira-kira jam 12.40 tengah hari, 31 Januari lalu ketika bersama penyanyi itu di rumahnya di Ukay Perdana, dekat sini.

Mangsa mendakwa dia tidak melawan kerana takut  dicederakan.

penyanyi itu ditahan kira-kira jam 12 tengah hari semalam di Taman Melati dekat sini setelah teman wanitanya membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Ampang.

OGA: Malulah kalau kita tu seorang selebriti.. apa yang kita lakukan semua orang akan tahu.. Harap para-para artis Malaysia kita jagalah tingkah laku yang  akan menjadi contoh kepada anak muda kita..



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger