.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Remy tak gentar bertembung Tiz - Gosip Artis Terkini

Di gosipkan oleh Unknown on Wednesday 13 February 2013 | 22:44


Tenang saja suara Remy Ishak di hujung talian tatkala ditanya kebenaran cerita kononnya dia tidak muncul pada sesi fotografi drama bersiri lakonannya seperti yang disiarkan dalam kolum Dengarnya... Jumaat lalu.

Dalam artikel itu ada menyebut, Remy tidak hadir ke sesi fotografi poster drama berkenaan atas alasan tidak sihat.
Bagaimanapun, rahsia akhirnya terbongkar apabila pihak produksi Filmscape yang menerbitkan drama berjudul Cinta Jangan Kau Pergi lakonan Remy dan Tiz Zaqyah mendapat tahu, ketidakhadiran aktor itu adalah kerana dia terbabit dengan penggambaran filem.

Lebih menyulitkan keadaan, khabarnya Filmscape tidak tahu-menahu Remy terbabit dalam tugasan lain. Pastinya, tindakan pelakon itu menyusahkan banyak pihak. Khabarnya juga, stesen TV yang bakal menyiarkan drama itu bengang dengan sikap tidak bertanggungjawab Remy.

remy ishak
Remy Ishak
Sambil menyifatkan cerita disebarkan itu tidak benar, Remy tidak menolak andaian dakwaan itu mempunyai agenda tersembunyi yang mungkin mahu memburukkan dirinya.
“Saya akui sepatutnya memang saya kena hadiri sesi fotografi itu, tetapi disebabkan masalah jadual yang padat dan pelbagai halangan lain, fotografi terbabit akan dilakukan pada 13 Februari (hari ini). Perkara ini sudah pun diperbincangkan dengan dengan pihak produksi dan mereka maklum mengenainya. Cuma, tak perlulah saya nak dedahkan apa yang sudah saya bincangkan dengan mereka. 
“Saya sendiri hairan kenapa cerita seperti ini perlu digembar-gemburkan? Seolah-olah, ada agenda tersembunyi pihak tertentu yang sengaja mahu memanaskan cerita,” katanya ketika dihubungi HIP petang Isnin lalu. 
Mengulas dakwaan kononnya keengganan menghadirkan diri ke sesi fotografi itu disebabkan tidak mahu bertentang mata dengan bekas kekasih, iaitu Tiz, Remy menyifatkan tuduhan itu langsung tidak berasas.
“Kenapa pula saya tak nak datang disebabkan Tiz, sedangkan cinta kami putus sebelum kami berlakon dalam drama itu lagi? Kalau betul, baik saya tolak tawaran berlakon dengannya awal-awal lagi. 
“Ingatkan, bila saya berdiam diri, tiada lagi cerita yang bukan-bukan mengenai saya tersebar. Kalau boleh saya tak nak ulas cerita yang tiada isu pun kerana saya percaya, ia akan jadi panjang selepas ini. Apa pun, sekali lagi saya tegaskan, tiada apa yang berlaku dan saya anggap perkara ini sengaja diperbesarkan atas tujuan tertentu,” katanya. 
Remy ketika ini sedang bercuti selepas menamatkan penggambaran filem Sejoli arahan Osman Ali. Inilah filem ketiga Remy berlakon di bawah arahan Osman dan gandingan kali ketiga juga bersama aktres jelita, Maya Karin, selepas Anak Halal dan Cun!

Mengulas lanjut wataknya, Remy berkata, dalam filem ini dia masih lagi membawakan watak komedi, tetapi lebih bersifat urban, berbanding watak pemuda desa dalam Cun!
“Walaupun berkonsep ringan, watak ini tetap ada cabaran tersendiri. Tunggulah, selepas Osman membuat pengumuman mengenai pembikinan filem ini barulah karakter sebenar setiap pelakon dan jalan ceritanya akan didedahkan,” kata pelakon yang turut beraksi di sisi Bront Palarae dan Izara Aishah dalam filem terbabit.

Sumber: Berita Harian

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger