.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Siti utamakan datuk K - Gosip Artis Popular

Di gosipkan oleh Unknown on Wednesday 13 February 2013 | 22:50


Sejak suami tercinta, Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa (Datuk K), 53, ditimpa kemalangan, penyanyi Datuk Siti Nurhaliza Tarudin, 34, mengambil keputusan untuk menjadi suri rumah sepenuh masa.

Menurut Siti, beliau mengambil keputusan tersebut dengan tujuan untuk memberi tumpuan penuh kepada tahap kesihatan suaminya itu.
"Buat masa sekarang, dia (Datuk K) sihat sahaja, cuma kena selalu menjalani rawatan fisioterapi bagi memulihkan kembali bahagian tangannya yang tercedera akibat kemalangan lalu.
“Jadi, ketika ini saya lebih mengutamakan keadaan suami daripada kerjaya. Selepas ini barulah saya akan kembali aktif," katanya ketika ditemui di sidang akhbar pada Minggu Setiausaha Memorable Moments with Datuk Siti Nurhaliza, di sini hari ini.
situ nurhaliza
Siti Nurhaliza 
Disember lalu, Datuk K dilaporkan cedera apabila motosikal yang ditunggangnya terlibat dalam kemalangan jalan raya di Queenstown, New Zealand.

Siti akan mengadakan persembahan tersebut pada 11 April ini di Hotel The Royale Chulan, Kuala Lumpur.

Sementara itu, dalam masa yang sama, Siti juga memberitahu, dia kini sedikit memilih dalam persembahan setelah bertudung penuh.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger