.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Rihanna tidak kisah - Gosip Artis Luar Negara

Di gosipkan oleh Unknown on Sunday 17 February 2013 | 20:52


Penyanyi Rihanna mengakui dia tidak kisah dengan cakap-cakap orang sekeliling tentang hubungannya bersama penyanyi Chris Brown.

Penyanyi We Found Love itu baru-baru ini mencetuskan kontroversi dengan penyanyi Don't Wake Me Up yang masih dalam pengawasan ekoran memukul dirinya pada tahun 2009 apabila berkata akan mengabaikan orang yang mencela dirinya.

Satu sumber memberitahu laman web hiburan, HollywoodLife, Rihanna tidak kisah dengan tanggapan orang ramai yang mencela dirinya.
penyanyi rihanna
Penyanyi Rihanna
"Ramai yang menghukum dia ekoran bersama Brown tetapi dia berkata, itu semua bukan alasan untuk mencampuri masalah yang dihadapinya,'' kata sumber tersebut.
Penyanyi berusia 24 tahun itu menjelaskan bahawa dia tahu ramai yang tidak bersetuju dengan keputusannya untuk terus bersama Brown.

"Saya memutuskan ia adalah penting kepada saya. Selagi ia membahagiakan saya, saya tidak memerlukan pandangan orang lain.
"Walaupun ini adalah keputusan yang salah dan ia adalah kesilapan saya selepas menderita sekian lama, saya mahu hidup dalam kebenaran, saya boleh melakukannya,'' ujar penyanyi Diamond ini lagi.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger