.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Selena temui pengganti Bieber - Gosip Artis

Di gosipkan oleh Unknown on Friday 15 February 2013 | 13:06


Selepas putus cinta dengan bintang remaja, Justin Bieber, Selena Gomez tidak perlu menunggu tempoh yang panjang untuk mencari pengganti.

Baru-baru ini, Selena sering dilihat bersama seorang jejaka bernama Alfredo Flores yang dikatakan bertugas sebagai seorang pengarah video muzik.

Menurut sumber kepada akhbar Daily Mail, tugas Alfredo sepanjang berada dengan Selena adalah menghantar dan menjemput bekas bintang Disney itu ke acara Warner Music Group/In Style 2013.
"Kedua-dua Selena dan Alfredo bukan kali pertama muncul bersama dalam khalayak ramai kerana mereka juga pernah dilihat bersama ketika majlis sambutan ulang tahun seorang lagi bekas bintang Disney, Ashley Tisdale di Malibu, California baru-baru ini," tambah sumber tersebut.
Selena menjalinkan hubungan dengan Justin pada penghujung tahun 201, namun hubungan mereka tidak kesampaian dan putus pada Januari tahun ini.
selena gomez dan kekasih baru
Selena Gomez dan Alfredo Flores 
dilihat intim




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger