.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , , , , , , , » Irma & Redza bakal timang anak lelaki - Gosip Artis Terkini

Irma & Redza bakal timang anak lelaki - Gosip Artis Terkini

Di gosipkan oleh Unknown on Friday 15 February 2013 | 13:19


Setiap hubungan perkahwinan yang dibina pastinya mengharapkan kehadiran cahaya mata bagi menyerikan lagi rumah tangga.

Bagi pelakon terkenal, Irma Hasmie, dia sangat bersyukur kerana tidak perlu menunggu lama untuk bergelar ibu.

Bakal menyambut kelahiran pertama pada Mac depan, Irma dan suami, Redza Syah Azmeer Mohd Redzuan, teruja menanti kehadiran si kecil.

Menurut Irma, 30, ketika menjalani ujian imbasan doktor mengesahkan dia bakal menimang anak lelaki.

“Saya dan suami tidak kisah mengenai jantina. Yang penting, kandungan sihat dan tidak mengalami apa-apa masalah.
“Alhamdulillah, setakat ini, kandungan saya sihat dan semuanya baik-baik sahaja.
"Lagipun, sepanjang tempoh kehamilan, saya tidak mengalami alahan yang teruk,” katanya yang masih lagi terlibat dalam pengacaraan program, Assalamualaikum, di TV AlHijrah.
Menurut Irma sepanjang kehamilan dia selalu membaca al-quran. Alhamdulillah. Insyaallah semoga diberikan anak-anak yang soleh dan solehah.
irma hasmie
Irma Hasmi dan suami bakal menimbang cahaya mata
tidak lama lagi
Masa terluang yang ada akan digunakan sepenuhnya untuk membaca buku, Al-Quran dan amalan sunat ketika mengandung.
“Setiap hari, saya akan baca Al-Quran dan buku-buku tentang kehamilan. Maklumlah, ini anak pertama saya dan masih banyak perkara yang perlu dipelajari.
“Dari buku itu, saya lebih mengetahui tentang ragam ketika mengandung, persediaan, proses kelahiran dan penjagaan bayi selepas dilahirkan.
“Selain itu, saya turut mengamalkan pemakanan sunnah seperti minum air Zamzam dan makan kurma untuk tenaga dalam badan,” kata duta tudung, D’Haja ini.



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger