.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Gosip Artis - Aizat dan Zee Avi bercinta?

Di gosipkan oleh Unknown on Tuesday 19 March 2013 | 16:46

OGA memang minat dengan penyanyi Aizat, sebab bakat yang dimilikinya  memang tak boleh dipertikaikan lagi. Namun, orang popular macam Aizat mesti la semua peminat nak tahu perkembangan artis kesayangan mereka kan so, dengar-dengar cerita la kan Aizat sekarang sedang bercinta dengan Zee Avi. Perkara ni sendiri diakui oleh pelantun lagu 'Jerrypah', Aizat Amdan mengakui sedang berkawan rapat dengan penyanyi Malaysia yang mencipta nama di Amerika, Zee Avi. Tidak menyembunyikan kisah hubungan mereka, Aizat mengakui hubungan yang terjalin itu lebih menjurus kepada berkongsi pendapat tentang muzik.
"Dari dulu saya memang minat dengan dia, lepas tu saya dapat tahu dia duduk berhampiran dengan rumah saya.
 "Ya... kami selalu keluar bersama jika ada waktu kelapangan. Hububungan kami rapat sejak tahun lalu," kata Aizat dalam kenyataan kepada mStar Online. 
Aizat mengaku berkawan rapat dengan Zee Avi
 Cakap-cakap tentang hubungan mesra yang terjalin antara dua penyanyi berbakat besar ini timbul selepas mereka sering dilihat bersama ketika Zee Avi berada di Malaysia.

Malah, Aizat juga mendedahkan kerjasama dengan Zee Avi untuk sebuah lagu yang akan dimuatkan dalam album terbarunya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger