.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Gosip Artis - Anzalna Nasir cuba nasib dalam perniagaan

Di gosipkan oleh Unknown on Wednesday 13 March 2013 | 01:26

Selepas membuktikan bakatnya dalam bidang lakonan, Anzalna Nasir kini mencuba nasib dalam bidang perniagaan dengan membuka butik 'online' yang menjual pakaian khusus untuk wanita. Bagus la tu Anzalna, sekurang-kurangnya dapat la juga tambahkan income kan. Mana la tahu suatu hari nanti dapat buka butik sendiri hasil jualan online. Bagi OGA setiap perkara yang kita buat ni mestilah bermula dari bawah dulu kan berjaya. Tak Gitu?

Memetik laporan OhBulan! Anzalna menamakan perniagaannya sebagai 'Hermanas5' yang menjual 'dress' dan gaun malam yang dijual pada harga berpatutan.

"Perniagaan ini dikenali sebagai 'Her Maness' iaitu perniagaan 'online' yang menjual pakaian wanita. Kesemua harga pakaian yang dijual adalah sangat berpatutan, paling mahal pun cuma RM150 sahaja.
“Saya pilih perniagaan ini sebab bila saya pergi ke majlis-majlis keramaian ramai yang bertanya dan minat dengan baju yang saya pakai. Jadi sebab itulah timbulnya idea untuk jalankan perniagaan ini, lagipun ramai rakan-rakan artis yang sokong," ujar Anzalna yang bakal muncul dengan drama bersiri terbaru 'Bangkitnya Seorang Perempuan' bermula 13 Mac ini.
pelakon anzalna nasir
Pelakon Anzalna Nasir



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger