.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , , , , , » Gosip Artis Terkini - Kereta mewah Tasha Shilla dah berubah?

Gosip Artis Terkini - Kereta mewah Tasha Shilla dah berubah?

Di gosipkan oleh Normizan Nordin on Wednesday, 13 March 2013 | 13:24

Selamat petang semua pengunjung blog Oh Gosip Artis. Hari ni OGA nak cerita kat anda semua gosip artis yang panas,sensasi dan terkini. Menurut dalam satu blog hiburan, pelakon seksi Tasha Shilla dikatakan telah bertukar kereta. Betul ke Tasha?

Masa dulu-dulu kecoh bila Tasha Shilla naik kereta mewah Audi! so, ramai la mempertikaikan kereta tersebut kan sebab mahal. Nak-nak Tasha Shilla tu baru jer berlakon takkan mampu nak beli kereta semahal tu. Oleh sebab tu timbul la gosip yang dia tu disponsor. Entah lah OGA tak nak komen la pula pasal ni. Tak pasal-pasal dapat dosa free kan. Tapi memang kelas kau Tasha Shilla! Namun, baru-baru ni menurut sumber, nombor pendaftaran kereta yang dipakai Tasha Shilla kat kereta Audinya itu telah bertukar kepada kereta lain pula. Namun, tidak pasti lah pula kemana kereta Audi berkenaan, adakah sudah bertukar milik nombor pendaftaran lain atau kereta Audi itu tidak mampu membayar CCM yang tinggi?

So, OGA tak dapat pastikan. Apa-apa pun hanya pemiliknya sahaja yang tahu.


kereta tasha shilla
nombor pendaftaran kereta Tasha Shilla yang dulu
 
kereta tasha shilla
No pendaftaran kereta Tasha Shilla sekarang

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger