.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->

Justin Bieber Hisap Ganja Di Amsterdam?

Di gosipkan oleh Unknown on Wednesday 13 March 2013 | 15:11

Idola remaja pujaan terkenal seluruh dunia, Justin Bieber, yang dahulunya menjadi inspirasi kepada semua remaja seusianya telah dilaporkan mula berjinak-jinak dalam pengambilan ganja.

Cerita ini mulai tercetus apabila Justin dilihat mengunjungi 'coffee shop' ketika berada di Amsterdam, Belanda baru-baru ini.

Amsterdam yang sinonim dan sering dikaitkan dengan kanabis atau ganja kerana kota tersebut tidak mengharamkan pengambilan ganja walaupun ditempat terbuka.

Coffee shop pula merupakan lokasi di mana para pelanggan boleh mendapatkan dadah tersebut secara mudah.

Kunjungan Justin Bieber ke Amsterdam baru-baru ini telah membawanya mengenali kota itu dan dilihat memasuki beberapa 'coffee shop' untuk merasakan sendiri keseronokan menghisap ganja.

justin bieber
Justin bieber
Menurut sumber yang dipetik dari blog popular Perez Hilton, Justin telah mengunjungi De Melkweg, sebuah kelab malam di Amsterdam namun kehadirannya tidak dilayan kerana terlalu ramai orang yang mengunjungi kelab itu hingga Justin Bieber pun tidak dihiraukan pihak pengurusan kelab itu.

Selepas insiden tersebut, dia dilihat menukar haluannya daripada berparti ke Easy Time iaitu sebuah 'coffee shop' dan telah dilihat menghisap ganja dan menikmati kek yang dipercayai 'space cake' iaitu kek yang mengandungi ganja di dalamnya.

Tidak habis disitu, penyanyi tersebut telah dikatakan membeli cenderahati daripada 'coffe shop' tersebut bernilai hampir 200 euro untuk diberikan kepada ahli keluarganya dan kelengkapan menghisap ganja yang dipercayai untuk kegunaannya sendiri.

Alamak! Apa sudah jadi dengan Justin Bieber? Diharap perbuatan tidak bermoral ini akan dijadikan iktibar untuk semua peminatnya di luar sana.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger