.breadcrumbs{padding:0px 5px 5px 0;margin-bottom:20px;margin-top:0px;font-size:11px;color:#ff0000;border-bottom:1px dotted #bbb;} -->
Home » , , , » Rahsia awet muda Kate Hudson

Rahsia awet muda Kate Hudson

Di gosipkan oleh Unknown on Monday 17 December 2012 | 21:13

Kate Hudson
Rahsia kecantikan Kate Hudson yang kelihtan menawan


SUDAH memasuki usia 33 tahun, aktres Kate Hudson masih kelihatan seperti wanita berusia 20-an.
Melalui temu bual bersama The Huffington Post, ibu kepada dua anak tersebut memberitahu, dia masih kelihatan muda bukan atas bantuan pembedahan.
Sebaliknya, rahsia untuk kekal cantik dan awet muda terletak kepada cara dia bersederhana dalam solekan.
"Saya sama seperti ibu. Kami tidak percaya kepada alat solek untuk kelihatan cantik. Ya, kami bersolek, tetapi bukan terlalu tebal dan mengambil masa yang lama.
"Kami hanya memerlukan masa selama lima minit dan tidak memerlukan cermin untuk bersolek. Barangkali itu antara punca saya masih kekal awet muda, kerana tidak terlalu bergantung kepada kosmetik," ujar Hudson.
Anak kepada aktres Goldie Hawn itu juga menjelaskan, secara jujur, pada usia sekitar 20-an tidak begitu menitikberatkan soal penjagaan kulit dan kecantikan.
Namun selepas melewati usia 20-an, dia mula menyedari kepentingan menjaga kulit.
Ujarnya: "Jadi saya mula melakukan rawatan muka dan kulit sekerap mungkin selain memakai krim yang disyorkan. Saya juga mula meminum air dengan banyak."
Hudson juga menegaskan, dia hanya perlu bergantung kepada rutin yang telah dilakukannya dan menolak untuk melakukan sebarang suntikan.
"Saya tak percaya kepada suntikan atau pengambilan serum," katanya yang turut memastikan dia tidur dengan cukup sebagai salah satu rahsia awet mudanya.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Support : About Me |
Copyright © 2013. GOSIP ARTIS, GAMBAR ARTIS, VIDEO ARTIS DAN HIBURAN. - All Rights Reserved
Template Created by Careeron9 Published by ejawatan
Proudly powered by Blogger